Novinky z e-commerce a online marketingu

Přihlašování zákazníků do e-shopu přes Facebook
Jednoduchost, rychlost a bezpečnost - tak se dají shrnout základní požadavky, které budou zákazníci při registraci / přihlášení do vašeho e-shopu mít. A právě tohle splňuje přihlašování přes sociální sítě. Jak si na e-shop naimplementujete „log in“ přes Facebook, si krok po kroku přečtěte v následujícím článku.


Jak získat a nastavit Google Maps API klíč pro e-shop
Mít na e-shopu interaktivní mapu od Google se hodí. Zákazníci tak snáze naleznou cestu k vaší prodejně či provozovně, ať už jedou autem, MHD nebo jdou pěšky. Aby však byla vaše interaktivní Google mapka funkční a ukazovala přesnou adresu, musíte ji ověřit pomocí tzv. Google API klíče. Uvnitř článku vás krok za krokem provedeme procesem, jak to zařídit.


Koronavirus a cestovní kancelář Kudrna
Cestovní ruch patří mezi odvětví, které koronavirová krize zasáhla nejvíce. Březnové zavření hranic cestování ze dne na den prakticky „vypnulo“. Jak se se situací vyrovnaly cestovní kanceláře, které tak prožily dlouhé týdny s mizivou poptávkou? Jakou strategii zvolili pro boj s opatřeními vlády? Tyto a další palčivé otázky jsme pokládali Miroslavu Turákovi, marketingovému řediteli CK Kudrna.


Reklama na dezinformačních webech a jak se jí vyhnout
Pojem „reklama na dezinformačních webech“ se jednou za čas mihne e-commerce. Někdo se nad ním pozastaví víc, někdo méně, často se ale setkáváme z názorem, že reklamu na pochybných webech přece nikdo nemůže mít omylem. V dnešním článku se podíváme, jak dezinformační weby vydělávají na reklamě a jak si můžete pohlídat vlastní reklamní kampaně a jejich umístění.


3 lekce z koronaviru, na které se nevyplatí zapomenout
První kolo zápasu s koronavirem pomalu končí. Zda to máme za sebou či zda nás ještě čeká druhé, to teprve ukáže čas. Ten taky potvrdí, zda se nákupní zvyklosti (daleko větší důraz na online prodej) vrátí do doby před velkou karanténou, nebo tu poslední trendy s námi zůstanou delší dobu. Jako virus. Ať už nás čeká oživení spojené s uvolněním společnosti, zda se potvrdí strašení recesí či přijde 2. poločas koronavirového mače, měli byste být i se svými e-shopy připraveni.


Cena za reklamu klesá. Jak to využít?
Už víme, že zákazníci upřednostňují jiné produkty a také u nakupování přemýšlí a jednají jinak. Z marketingového hlediska se v současné době setkáváme i se zajímavým paradoxem. Přesto, že se v on-line prostředí téměř bleskově zvýšila konkurence, ceny za reklamu v PPC kanálech a na sociálních sítích padají na minimum. Proč se tak děje a jak toho využít?


Google zdarma nabídl volný prostor pro své nákupy
Máte produkty, u kterých si myslíte, že se vám nevyplatí utrácet v Google nákupech za proklik? Chcete si vyzkoušet inzerování u sousedů (třeba na Slovensku), ale limituje vás obava z nejistého výsledku + to samé – peníze? Využijte tzv. Surfaces Across Google. S naším článkem to zvládnete na pár kliknutí.


Máme certifikaci Mergado a Collabim, proč je to pro vás dobrá zpráva?
Během karanténového dubna jsme pečlivě pilovali naše marketérské dovedností. Marťa se ponořila hluboko do optimalizací feedů, aby si vysloužila certifikát ověřené agentury Mergado. Honza pak pro IT STUDIO vybojoval certifikát SEO nástroje Collabim. V článku se dozvíte, jak vám díky těmto českým nástrojům šetříme peníze.


5 marketingových poučení z koronavirové „vlády markeťáků“
Při pravidelné vládní loterii s uzavíráním/povolováním provozů včera do osudí padlo i vcelku velké uvolnění poměrů. A náhoda prostřednictvím vládní ruky tentokrát ukázala právě na konec zákazu volného pohybu osob. Nebo na obnovené cesty do zahraničí. Máme vyhráno? To se uvidí. Ale možná už je čas na hodnocení, jak si z pohledu marketingu vláda během krize vedla.


Jak se změnilo chování zákazníků a co s tím?
Znáte svoje zákazníky opravdu dobře? A pozorujete změny v nákupních návicích, prodávaném sortimentu, velikosti objednávek a výběru dopravy? V důsledku aktuální situace se mění i potřeby a chování zákazníků. V článku poradíme, jak se současným trendům přizpůsobit nejen nabídkou služeb.


Oblíbenost dobírky pokulhává, není konečně čas na platební bránu?
Aby ochránili přepravce, pošťáky a zákazníky, omezují e-shopy v posledních týdnech ve spojení s koronavirovou krizí oblíbenou dobírku jako způsob placení za zboží. Vydrží tento trend i po ukončení karantény? Jak na něj jako e-shop reagovat?
