
Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?
Recenze na zbožových srovnávačích - někdy požehnání, jindy prokletí. Pozitivní recenze potěší a pomalu už je berete jako samozřejmost. Negativní recenze přináší nespravedlnost a chuť si na zákazníka zakřičet. Nic z toho ale nepomůže ani jedné straně. Na pozitivní i negativní recenze se v každém případě vyplatí reagovat a i když se tomu těžce věří, negativní ohlasy vás můžou nasměrovat k optimalizaci e-shopu a služeb. Podívejte se jak na to.

Ověřeno zákazníky je na Heurece klíčem ke správě recenzí
Pokud obchodujete na Heurece, víte, že tato služba jde daleko za běžné srovnávání cen. Cílem Heureky je nejen ukazovat porovnání ceny, ale Heureka zároveň hledá i obchody, které může nakupujícím doporučit. V prostředí Heureky tak kardinální otázka nestojí, za kolik nakoupit, ale kde dobře nakoupit. Proto vznikla služba Ověřeno zákazníky.
