
Najdete mě na marketingovém oddělení, kde udržuju klientovy obchody v chodu. Přes copywriting, správu PPC kampaní a tvorbu mailových kampaní jsem zakotvila u zbožových srovnávačů, které jsou teď mojí hlavní doménou. Mimo práci mě nejčastěji potkáte v obložení knížek, koček, dobrého vína a podložky na jogu.
Autorovy články

Reklama na dezinformačních webech a jak se jí vyhnout
Pojem „reklama na dezinformačních webech“ se jednou za čas mihne e-commerce. Někdo se nad ním pozastaví víc, někdo méně, často se ale setkáváme z názorem, že reklamu na pochybných webech přece nikdo nemůže mít omylem. V dnešním článku se podíváme, jak dezinformační weby vydělávají na reklamě a jak si můžete pohlídat vlastní reklamní kampaně a jejich umístění.


Cena za reklamu klesá. Jak to využít?
Už víme, že zákazníci upřednostňují jiné produkty a také u nakupování přemýšlí a jednají jinak. Z marketingového hlediska se v současné době setkáváme i se zajímavým paradoxem. Přesto, že se v on-line prostředí téměř bleskově zvýšila konkurence, ceny za reklamu v PPC kanálech a na sociálních sítích padají na minimum. Proč se tak děje a jak toho využít?


Jak se změnilo chování zákazníků a co s tím?
Znáte svoje zákazníky opravdu dobře? A pozorujete změny v nákupních návicích, prodávaném sortimentu, velikosti objednávek a výběru dopravy? V důsledku aktuální situace se mění i potřeby a chování zákazníků. V článku poradíme, jak se současným trendům přizpůsobit nejen nabídkou služeb.


Jakým produktům se daří v době koronavirové
Trh se v důsledku koronaviru mění a s ním i potřeby zákazníků e-shopů. Nákupní priority se posouvají zcela jiným směrem, vytrácí se vliv sezónnosti a s tím se mění sortiment, o který je zájem. Podívali jsme se do hlubin internetu, abychom zjistili, jakým směrem se ubírají zákaznické potřeby a jakému sortimentu se daří.


Využijte granty od Google, Seznamu a Facebooku na pomoc s následky koronaviru
Důsledky nouzového stavu pro většinu malých i velkých podnikatelů asi nemusíme detailně popisovat. S nelehkou situací se ale podnikatelům rozhodli pomoct internetoví velikáni Google, Facebook i tuzemský Seznam, kteří nabízí své reklamní prostory všem podnikatelům, jejichž byznysu se neblaze dotkly důsledky koronavirové pandemie. V našem článku se dozvíte, kde pomoc hledat, na koho se vztahuje a jak o ni zažádat.


Kde se vzdělávat v e-commerce?
Chcete-li, aby váš e-shop držel krok s novými trendy a taky krok s požadavky zákazníků, vzdělávání ani sledování aktualit se nevyhnete. V dnešní době naštěstí netrpíme nedostatkem informací, spíše naopak. V dnešním článku si shrneme celou řadu kvalitních, vždy aktuálních a především velmi užitečných možností, které se vyplatí sledovat.


Jak vytvořit newsletter
Hranice mezi spamem a kvalitní přínosnou komunikací se zákazníkem je velice tenká. Profesionálně a vkusně zpracovaný newslleter je efektivní marketingovou metodou a příjemnou pomocí zákazníkům v jejich rozhodování.


Co je to newsletter?
Co je to vlastně newsletter a jak ho vnímají vaši zákazníci? Zjistěte, jak se na vaše maily dívají vaši klienti a co můžete udělat proto, aby newsletter neobtěžoval, ale zaujal.


Czech Online Expo 2019
Desítky přednášek, stovka vystavovatelů a tisíce návštěvníků. To bylo letošní Czech Online Expo, na kterém IT STUDIO samozřejmě nemohlo chybět. Abychom stihli co nejvíce z bohatého vzdělávacího programu a zároveň i odpovídat na otázky ohledně e-shopů na míru, vyslali jsme tentokrát hned dva týmy.


Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?
Recenze na zbožových srovnávačích - někdy požehnání, jindy prokletí. Pozitivní recenze potěší a pomalu už je berete jako samozřejmost. Negativní recenze přináší nespravedlnost a chuť si na zákazníka zakřičet. Nic z toho ale nepomůže ani jedné straně. Na pozitivní i negativní recenze se v každém případě vyplatí reagovat a i když se tomu těžce věří, negativní ohlasy vás můžou nasměrovat k optimalizaci e-shopu a služeb. Podívejte se jak na to.
