![files/lidi/marta.jpg](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)
Najdete mě na marketingovém oddělení, kde udržuju klientovy obchody v chodu. Přes copywriting, správu PPC kampaní a tvorbu mailových kampaní jsem zakotvila u zbožových srovnávačů, které jsou teď mojí hlavní doménou. Mimo práci mě nejčastěji potkáte v obložení knížek, koček, dobrého vína a podložky na jogu.
Autorovy články
![Reklama na dezinformačních webech a jak se jí vyhnout](/files/clanky/nepodporujte-pochybne-weby-reklamou-puvodni.png?1590048167)
Reklama na dezinformačních webech a jak se jí vyhnout
Pojem „reklama na dezinformačních webech“ se jednou za čas mihne e-commerce. Někdo se nad ním pozastaví víc, někdo méně, často se ale setkáváme z názorem, že reklamu na pochybných webech přece nikdo nemůže mít omylem. V dnešním článku se podíváme, jak dezinformační weby vydělávají na reklamě a jak si můžete pohlídat vlastní reklamní kampaně a jejich umístění.
![](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)
![Cena za reklamu klesá. Jak to využít?](/files/clanky/prokliky-zlevnuji-clanek.png?1589399405)
Cena za reklamu klesá. Jak to využít?
Už víme, že zákazníci upřednostňují jiné produkty a také u nakupování přemýšlí a jednají jinak. Z marketingového hlediska se v současné době setkáváme i se zajímavým paradoxem. Přesto, že se v on-line prostředí téměř bleskově zvýšila konkurence, ceny za reklamu v PPC kanálech a na sociálních sítích padají na minimum. Proč se tak děje a jak toho využít?
![](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)
![Jak se změnilo chování zákazníků a co s tím?](/files/clanky/koronavirus-meni-chovani-zakazniku-clanek.png?1587635848)
Jak se změnilo chování zákazníků a co s tím?
Znáte svoje zákazníky opravdu dobře? A pozorujete změny v nákupních návicích, prodávaném sortimentu, velikosti objednávek a výběru dopravy? V důsledku aktuální situace se mění i potřeby a chování zákazníků. V článku poradíme, jak se současným trendům přizpůsobit nejen nabídkou služeb.
![](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)
![Jakým produktům se daří v době koronavirové](/files/clanky/clanek-jakym-produktum-se-dari-v-dobe-koronavirove-optimum.jpg?1586981003)
Jakým produktům se daří v době koronavirové
Trh se v důsledku koronaviru mění a s ním i potřeby zákazníků e-shopů. Nákupní priority se posouvají zcela jiným směrem, vytrácí se vliv sezónnosti a s tím se mění sortiment, o který je zájem. Podívali jsme se do hlubin internetu, abychom zjistili, jakým směrem se ubírají zákaznické potřeby a jakému sortimentu se daří.
![](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)
![Využijte granty od Google, Seznamu a Facebooku na pomoc s následky koronaviru](/files/clanky/clanek-vyuzijte-pomoci-google-seznam-facebook-itstudio.png?1586867135)
Využijte granty od Google, Seznamu a Facebooku na pomoc s následky koronaviru
Důsledky nouzového stavu pro většinu malých i velkých podnikatelů asi nemusíme detailně popisovat. S nelehkou situací se ale podnikatelům rozhodli pomoct internetoví velikáni Google, Facebook i tuzemský Seznam, kteří nabízí své reklamní prostory všem podnikatelům, jejichž byznysu se neblaze dotkly důsledky koronavirové pandemie. V našem článku se dozvíte, kde pomoc hledat, na koho se vztahuje a jak o ni zažádat.
![](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)
![Kde se vzdělávat v e-commerce?](/files/thought-2123971_1280.jpg?1572808892)
Kde se vzdělávat v e-commerce?
Chcete-li, aby váš e-shop držel krok s novými trendy a taky krok s požadavky zákazníků, vzdělávání ani sledování aktualit se nevyhnete. V dnešní době naštěstí netrpíme nedostatkem informací, spíše naopak. V dnešním článku si shrneme celou řadu kvalitních, vždy aktuálních a především velmi užitečných možností, které se vyplatí sledovat.
![](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)
![Jak vytvořit newsletter](/files/blog/shutterstock_212201704-675x430.jpg?1564405734)
Jak vytvořit newsletter
Hranice mezi spamem a kvalitní přínosnou komunikací se zákazníkem je velice tenká. Profesionálně a vkusně zpracovaný newslleter je efektivní marketingovou metodou a příjemnou pomocí zákazníkům v jejich rozhodování.
![](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)
![Co je to newsletter?](/files/blog/.tmb/4_newsletter.png?1520941226)
Co je to newsletter?
Co je to vlastně newsletter a jak ho vnímají vaši zákazníci? Zjistěte, jak se na vaše maily dívají vaši klienti a co můžete udělat proto, aby newsletter neobtěžoval, ale zaujal.
![](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)
![Czech Online Expo 2019](/files/blog/.big/coe.jpg?1556610633)
Czech Online Expo 2019
Desítky přednášek, stovka vystavovatelů a tisíce návštěvníků. To bylo letošní Czech Online Expo, na kterém IT STUDIO samozřejmě nemohlo chybět. Abychom stihli co nejvíce z bohatého vzdělávacího programu a zároveň i odpovídat na otázky ohledně e-shopů na míru, vyslali jsme tentokrát hned dva týmy.
![](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)
![Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?](/files/blog/zakaznicke-recenze.jpg?1555493407)
Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?
Recenze na zbožových srovnávačích - někdy požehnání, jindy prokletí. Pozitivní recenze potěší a pomalu už je berete jako samozřejmost. Negativní recenze přináší nespravedlnost a chuť si na zákazníka zakřičet. Nic z toho ale nepomůže ani jedné straně. Na pozitivní i negativní recenze se v každém případě vyplatí reagovat a i když se tomu těžce věří, negativní ohlasy vás můžou nasměrovat k optimalizaci e-shopu a služeb. Podívejte se jak na to.
![](/files/lidi/marta.jpg?1519905733)