V předchozím článku jsme vám ukázali, jak nastavit maily pro GDPR. I když jsme pro vás připravili modelové texty, je důležité si maily upravit a "obrandovat", aby vás zákazníci hned na první pohled poznali. Jak na to se dozvíte v krátkém návodu.
GDPR je za rohem a mimo jiné je potřeba znovu získat souhlas i od stávajících kontaktů, které využíváte k zasílání newsletterů a automatických mailů. Mailingový systém CentralNews je na změny řádně připraven. Vše potřebné nastavíte v pár krocích.
GDPR už klepe na dveře a v některých otázkách není stále úplně jasno. Pomůžeme vám porozumět jaké změny přinese GDPR do sběru e-mailových adres. Trochu teorie vám pomůže osvětlit názorná infografika z rukou advokátní kanceláře eLegal.
Dne 25. 5. 2018 vstoupí v platnost směrnice pro ochranu osobních údajů spotřebitele - GDPR (General Data Protection Regulation – v plném znění v češtině zde). Cílem této nové legislativy EU je zvýšit ochranu osobních dat občanů. Na základě právního auditu specializované právní kanceláře eLegal jsme připravili změny funkcionality našich webových aplikací (e-shopů i běžných webů). Zavedením těchto změn se všechny námi vytvořené webové aplikace stanou plně vyhovující novým právním normám Evropské Unie.