
Jak vytvořit newsletter
Hranice mezi spamem a kvalitní přínosnou komunikací se zákazníkem je velice tenká. Profesionálně a vkusně zpracovaný newslleter je efektivní marketingovou metodou a příjemnou pomocí zákazníkům v jejich rozhodování.


Co je to newsletter?
Co je to vlastně newsletter a jak ho vnímají vaši zákazníci? Zjistěte, jak se na vaše maily dívají vaši klienti a co můžete udělat proto, aby newsletter neobtěžoval, ale zaujal.


Optimalizujte maily pro GDPR
V předchozím článku jsme vám ukázali, jak nastavit maily pro GDPR. I když jsme pro vás připravili modelové texty, je důležité si maily upravit a "obrandovat", aby vás zákazníci hned na první pohled poznali. Jak na to se dozvíte v krátkém návodu.


Nastavte GDPR pravidla pro vaše newslettery v CentralNews
GDPR je za rohem a mimo jiné je potřeba znovu získat souhlas i od stávajících kontaktů, které využíváte k zasílání newsletterů a automatických mailů. Mailingový systém CentralNews je na změny řádně připraven. Vše potřebné nastavíte v pár krocích.


Infografika: jak na maily s GDPR
GDPR už klepe na dveře a v některých otázkách není stále úplně jasno. Pomůžeme vám porozumět jaké změny přinese GDPR do sběru e-mailových adres. Trochu teorie vám pomůže osvětlit názorná infografika z rukou advokátní kanceláře eLegal.


Servírujte maily přesně k otevření
Řešíte kdy odesílat newslettery, abyste podpořili open rate svých kampaní a co nejvíce zákazníkům doručili svůj obsah? Optimalizace času odeslání mailů je jedním ze základů úspěšných mailových kampaní. Díky nové funkci v CentralsNews přizpůsobíte doručení svým klientům.


Nechcete spadnout mezi spammery? Dejte pozor na neaktivní e-maily
Alfou a omegou úspěšného e-mail marketingu je opečovávaná, pravidelně aktualizovaná a vůbec pečlivě obhospodařovaná databáze e-mailů. A to, že máte mít nastavené skupiny a sbíráte o svých zákaznících a klientech všechna možná data. Možná ale nevíte, jakou neplechu může natropit databáze plná neaktivních e-mailů.


Odhlašují se vám klienti z mailingu? Máme tip, co s tím :)
Sbíráte kontakty, pravidelně posíláte zajímavé newslettery a máte nastavené automatizované emaily. Prostě děláte vše, abyste z tohoto kanálu vyždímali maximum. A pak se to ale stane.


Už jen 70 dní zbývá do Vánoc. Co zajistí, že budou úspěšné?
Vánoční sezóna je pro české e-shopy v plném proudu. Nákupní horečka jako každý rok roste. V některých eshopech jdou obraty vzhůru o desítky procent, v jiných o stovky procent. Jisté je jedno, trh je v tomto období aktivní a kdo to dokáže využít, vítězí. Pořád je ale dostatek času na přípravu e-shopu a zhodnocení efektivity jednotlivých zdrojů.