Jak informovat zákazníky o vlivu koronaviru na provoz e-shopu (praktické příklady)

Jak informovat zákazníky o vlivu koronaviru na provoz e-shopu (praktické příklady)

Drtivá většina nákupů se v uplynulých týdnech přesunula na internet. Chopte se koronavirové krize jako příležitosti a obslužte vyšší online poptávku, dokud trvá. Jedinou bariérou, která vám stojí v cestě je strach a nejistota, které v lidech v době karantény a pandemie klíčí. Jak efektivně komunikovat změny, které jako provozovatel/ka e-shopu v současnosti řešíte? Naše tipy naleznete uvnitř článku.

Číst více
Martin Kuchovský
Vedoucí marketingu, SEO specialista
Komunikace v době koronaviru: jak nesložit ruky do klína a nenabízet včerejší rohlíky?

Komunikace v době koronaviru: jak nesložit ruky do klína a nenabízet včerejší rohlíky?

1. 4. 2020
8 min
Jan Hromek
Copywriter

Současná epidemie a s ní spojený mimořádný stav je pro celou společnost „game changer“. Česky též černá labuť, lidově řečeno nečekaný jev, který do spousty plánů tzv. hodil vidle. Změnilo se skoro vše. Jak to zasáhlo komunikaci vybraných českých (nejen) firem? Kdo na změnu poměrů zareagoval vtipně, rychle a kdo zaspal? Přečtěte si článek.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Milý Ježíšku: vánoční mikro-lekce z marketingu

Milý Ježíšku: vánoční mikro-lekce z marketingu

22. 2. 2019
6 min
Jan Hromek
Copywriter

Stále zelený bonmot jednoho z marketingových klasiků (přesto si ho ne a ne vybavit – byl to Ogilvy?) dává stručný návod, jak napsat úspěšný marketingový text. Poučka zní asi takto: „Vzpomeňte si, když jste ze studií psali domů rodičům o další peníze.“

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Vyprávějte jako Šeherezáda a nenechte čtenáře vydechnout

Vyprávějte jako Šeherezáda a nenechte čtenáře vydechnout

25. 6. 2018
6 min
Jan Hromek
Copywriter

Pokud se vám podaří dostat návštěvníka na svou stránku, máte vyhráno. Skoro. Za sebou totiž máte jen polovinu práce. O těžce vybojovaného návštěvníka nesmíte někde přijít.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Lekce z copy: Mým Evropským Národům z Operačního programu Doprava 2014-2020

Lekce z copy: Mým Evropským Národům z Operačního programu Doprava 2014-2020

23. 3. 2018
7 min
Jan Hromek
Copywriter

Toto není polemika o přínosu členství v EU. Nemám ani ambice debatu vířit.  Míří jinam: proč onen politiky tolikrát zmiňovaný obyčejný český člověk výhody EU nepochopí. I když je má na první pohled jasně naservírované a přímo před nosem. Opravdu naservírované? Možná. A jasně?

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Prezidentští kandidáti jako zboží: kdo z nich měl nejlepší „last minute“ slogan?

Prezidentští kandidáti jako zboží: kdo z nich měl nejlepší „last minute“ slogan?

16. 1. 2018
8 min
Jan Hromek
Copywriter

Nechme prezidentské kandidáty sestoupit z nebes českého mocenského pantheonu a dívejme se na ně, jako by to byla houska na krámu. Nakonec prezidentský kandidát, ať už podle svých slov kampaň dělá nebo ne, je jen zboží. Zboží, které někdy nejde moc na odbyt. A musí se nějak prodat. Třeba pomocí sloganu.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
5 SEO tipů pro rok 2018, se kterými raději začněte hned

5 SEO tipů pro rok 2018, se kterými raději začněte hned

5. 12. 2017
5 min

Konec roku provozovatele e-shopů často svádí k bilancování a tetelení se nad rostoucími tržbami. Využijte toho, že konkurenti usínají na vavřínech a získejte nad nimi náskok! Máme pro vás několik tipů, jak svůj web zatraktivnit pro vyhledávač Google.

Číst více
Buďte dobrými posly špatných zpráv

Buďte dobrými posly špatných zpráv

25. 10. 2017
6 min
Jan Hromek
Copywriter

Naše země je místem, kde je život pro většinu lidí stále příjemnější. To je fakt. Na druhou stranu ale člověk nemusí být zrovna úředníkem v bance vyřizujícím úvěry, aby měl sem tam novinku, která někoho jiného dvakrát nepotěší: klienta o ne úplně přesvědčivých výsledcích poslední kampaně. Nebo třeba zákazníka o zdražení nebo konci oblíbené služby.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Co si správný copywriter vezme z přednášky o závislosti na pornu?

Co si správný copywriter vezme z přednášky o závislosti na pornu?

20. 6. 2017
7 min
Jan Hromek
Copywriter

Osud tomu chtěl, že jsem jeden červnový den ocitl na veřejné přednášce. Téma? Závislost na pornu. Co jsem si z přednášky asi tak odnesl? Dozvěděl jsem se překvapivě dost. A to nejen o lidských „neřestech“. Vzal jsem si z ní i lekci pro svůj život profesní – pro copywriting, marketingové psaní.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?

Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?

8. 3. 2017
8 min
Jan Hromek
Copywriter

„Jeden obraz vydá za tisíc slov,“ tvrdilo staré čínské přísloví. A platí to dodnes. Zároveň je pravda, že sebelepší cizí popis nenahradí dojem získaný skrze vlastní oči. Sami nakonec určitě víte, jak často na internetu vyhledáváte nějakou věc tak, že z výsledků textového vyhledávání skočíte na obrázky.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Nemáte čas brouzdat internetem?