
SEO a UX na válečné stezce? Nebo v plodném partnerství?
Hodně provozovatelů internetových stránek si myslí, že pokud se jim povede přivést na svůj web dostatek lidí, mají vyhráno. Do jisté míry ano. Ale tam, kde jedna práce (SEO) končí, druhá (UX) začíná.


Nenuťte zákazníkům hrušky, když chtějí jabka
Má náhled produktu ve vašem e-shopu správné řešení? Dojde zákazník v objednávkovém procesu snadno k cíli? Je rozložení prvků na domovské stránce intuitivní? Prodají vaše texty, co nabízíte? Pokud máte pocit, že v určité oblasti plavete na tenkém ledě, je na čase provést A/B testování. Jedině touto cestou zjistíte, na co přesně vaši zákazníci reagují.

Trendy v e-mailové komunikaci pro rok 2015
Emailový marketing rok od roku nabývá na popularitě. Z pozice odborníků je vnímán jakožto silný propagační kanál, kterým můžete přesně zacílit na požadované publikum. Pokud se ho naučíte ovládat, stačí už jen zaměřit cíl, zmáčknout spoušť a trefa do černého na sebe nenechá dlouho čekat. Než ale pomyslnou spoušť zmáčknete a vyšlete newsletter do světa, přečtěte si několik rad, které výrazně ovlivní úspěšnost emailingu v roce 2015.