files/lidi/honza.jpg
Jan Hromek
Copywriter

Říká se, že nejlepší copwriteři jsou introverti. A já jsem možná jediný introvert, co vám ochotně zvedne telefon nebo sám zavolá zpět.

A fandím Zbrojovce!

Autorovy články

Přihlašování zákazníků do e-shopu přes Facebook

Přihlašování zákazníků do e-shopu přes Facebook

14. 10. 2020
7 min
Jan Hromek
Copywriter

Jednoduchost, rychlost a bezpečnost - tak se dají shrnout základní požadavky, které budou zákazníci při registraci / přihlášení do vašeho e-shopu mít. A právě tohle splňuje přihlašování přes sociální sítě. Jak si na e-shop naimplementujete „log in“ přes Facebook, si krok po kroku přečtěte v následujícím článku.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
3 lekce z koronaviru, na které se nevyplatí zapomenout

3 lekce z koronaviru, na které se nevyplatí zapomenout

15. 5. 2020
7 min
Jan Hromek
Copywriter

První kolo zápasu s koronavirem pomalu končí. Zda to máme za sebou či zda nás ještě čeká druhé, to teprve ukáže čas. Ten taky potvrdí, zda se nákupní zvyklosti (daleko větší důraz na online prodej) vrátí do doby před velkou karanténou, nebo tu poslední trendy s námi zůstanou delší dobu. Jako virus. Ať už nás čeká oživení spojené s uvolněním společnosti, zda se potvrdí strašení recesí či přijde 2. poločas koronavirového mače, měli byste být i se svými e-shopy připraveni.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Google zdarma nabídl volný prostor pro své nákupy

Google zdarma nabídl volný prostor pro své nákupy

7. 5. 2020
7 min
Jan Hromek
Copywriter

Máte produkty, u kterých si myslíte, že se vám nevyplatí utrácet v Google nákupech za proklik? Chcete si vyzkoušet inzerování u sousedů (třeba na Slovensku), ale limituje vás obava z nejistého výsledku + to samé – peníze? Využijte tzv. Surfaces Across Google. S naším článkem to zvládnete na pár kliknutí.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
5 marketingových poučení z koronavirové „vlády markeťáků“

5 marketingových poučení z koronavirové „vlády markeťáků“

24. 4. 2020
10 min
Jan Hromek
Copywriter

Při pravidelné vládní loterii s uzavíráním/povolováním provozů včera do osudí padlo i vcelku velké uvolnění poměrů. A náhoda prostřednictvím vládní ruky tentokrát ukázala právě na konec zákazu volného pohybu osob. Nebo na obnovené cesty do zahraničí. Máme vyhráno? To se uvidí. Ale možná už je čas na hodnocení, jak si z pohledu marketingu vláda během krize vedla.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Krize firmu přinutila k zamyšlení, kam bude 2P SERVIS směřovat dál

Krize firmu přinutila k zamyšlení, kam bude 2P SERVIS směřovat dál

9. 4. 2020
7 min
Jan Hromek
Copywriter

Václav Švec pracuje pro společnost (mimo jiné i tzv. chráněnou dílnu) 2P SERVIS s.r.o., která si na pokles poptávky aktuálně nemůže stěžovat. Vyrábí totiž zdravotnické oblečení a doplňky. Jak ale koronavirová krize ovlivnila dění ve firmě? A co bude dál, až krize přejde?

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Komunikace v době koronaviru: jak nesložit ruky do klína a nenabízet včerejší rohlíky?

Komunikace v době koronaviru: jak nesložit ruky do klína a nenabízet včerejší rohlíky?

1. 4. 2020
8 min
Jan Hromek
Copywriter

Současná epidemie a s ní spojený mimořádný stav je pro celou společnost „game changer“. Česky též černá labuť, lidově řečeno nečekaný jev, který do spousty plánů tzv. hodil vidle. Změnilo se skoro vše. Jak to zasáhlo komunikaci vybraných českých (nejen) firem? Kdo na změnu poměrů zareagoval vtipně, rychle a kdo zaspal? Přečtěte si článek.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Jak jsme u zajetého projektu zvedli tržby o 218 %

Jak jsme u zajetého projektu zvedli tržby o 218 %

23. 1. 2020
9 min
Jan Hromek
Copywriter

Případové studie týkající se SEO většinou spojuje jedno: zaobírají se spoluprací s klientem, který stojí na startovní čáře. Nebo právě vypustil nový projekt. Je to pak jednoduché. Z nuly se přece roste nejlépe. Co ale s projektem, který už je solidně zajetý?

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Jak zprovoznit platební bránu GoPay na e-shopové platformě EasyShop

Jak zprovoznit platební bránu GoPay na e-shopové platformě EasyShop

24. 9. 2019
9 min
Jan Hromek
Copywriter

GoPay je český platební systém a platební brána. Díky ní u vás zákazníci zaplatí nejběžnějšími platebními kartami (VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic nebo Maestro). Jak ho zprovozníte na e-shopové platformě EasyShop?

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Jak zprovoznit platební bránu ComGate na e-shopové platformě EasyShop

Jak zprovoznit platební bránu ComGate na e-shopové platformě EasyShop

28. 8. 2019
7 min
Jan Hromek
Copywriter

ComGate je česká platební brána. A také terminál. Brána ComGate napojená na e-shop u vás umožní zákazníkům pohodlně zaplatit platbu kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro nebo Diners Club. A využijete na ní platební tlačítka 8 bank v České republice nebo 5 bank na Slovensku. Aktivace platební brány je otázka několika dnů. A neznamená pro vás větší komplikace. Pro přehlednost celý proces se zprovozněním brány na e-shopové platformě rozdělíme na 3 fáze.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Rychlo-copy-návod na vylepšení textu

Rychlo-copy-návod na vylepšení textu

24. 7. 2019
6 min
Jan Hromek
Copywriter

Pionýr a copywriter je vždy připraven. Alespoň v autobuse, kde si dlouhý čas krátí poslechem cizích hovorů. A čtením reklamních a všech dalších nápisů. Nad tímto na skle mě napadl krátký návod na rychlou editaci vlastně libovolného textu.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Nemáte čas brouzdat internetem?