
Říká se, že nejlepší copwriteři jsou introverti. A já jsem možná jediný introvert, co vám ochotně zvedne telefon nebo sám zavolá zpět.
A fandím Zbrojovce!
Autorovy články

Přihlašování zákazníků do e-shopu přes Facebook
Jednoduchost, rychlost a bezpečnost - tak se dají shrnout základní požadavky, které budou zákazníci při registraci / přihlášení do vašeho e-shopu mít. A právě tohle splňuje přihlašování přes sociální sítě. Jak si na e-shop naimplementujete „log in“ přes Facebook, si krok po kroku přečtěte v následujícím článku.


3 lekce z koronaviru, na které se nevyplatí zapomenout
První kolo zápasu s koronavirem pomalu končí. Zda to máme za sebou či zda nás ještě čeká druhé, to teprve ukáže čas. Ten taky potvrdí, zda se nákupní zvyklosti (daleko větší důraz na online prodej) vrátí do doby před velkou karanténou, nebo tu poslední trendy s námi zůstanou delší dobu. Jako virus. Ať už nás čeká oživení spojené s uvolněním společnosti, zda se potvrdí strašení recesí či přijde 2. poločas koronavirového mače, měli byste být i se svými e-shopy připraveni.


Google zdarma nabídl volný prostor pro své nákupy
Máte produkty, u kterých si myslíte, že se vám nevyplatí utrácet v Google nákupech za proklik? Chcete si vyzkoušet inzerování u sousedů (třeba na Slovensku), ale limituje vás obava z nejistého výsledku + to samé – peníze? Využijte tzv. Surfaces Across Google. S naším článkem to zvládnete na pár kliknutí.


5 marketingových poučení z koronavirové „vlády markeťáků“
Při pravidelné vládní loterii s uzavíráním/povolováním provozů včera do osudí padlo i vcelku velké uvolnění poměrů. A náhoda prostřednictvím vládní ruky tentokrát ukázala právě na konec zákazu volného pohybu osob. Nebo na obnovené cesty do zahraničí. Máme vyhráno? To se uvidí. Ale možná už je čas na hodnocení, jak si z pohledu marketingu vláda během krize vedla.


Krize firmu přinutila k zamyšlení, kam bude 2P SERVIS směřovat dál
Václav Švec pracuje pro společnost (mimo jiné i tzv. chráněnou dílnu) 2P SERVIS s.r.o., která si na pokles poptávky aktuálně nemůže stěžovat. Vyrábí totiž zdravotnické oblečení a doplňky. Jak ale koronavirová krize ovlivnila dění ve firmě? A co bude dál, až krize přejde?


Komunikace v době koronaviru: jak nesložit ruky do klína a nenabízet včerejší rohlíky?
Současná epidemie a s ní spojený mimořádný stav je pro celou společnost „game changer“. Česky též černá labuť, lidově řečeno nečekaný jev, který do spousty plánů tzv. hodil vidle. Změnilo se skoro vše. Jak to zasáhlo komunikaci vybraných českých (nejen) firem? Kdo na změnu poměrů zareagoval vtipně, rychle a kdo zaspal? Přečtěte si článek.


Jak jsme u zajetého projektu zvedli tržby o 218 %
Případové studie týkající se SEO většinou spojuje jedno: zaobírají se spoluprací s klientem, který stojí na startovní čáře. Nebo právě vypustil nový projekt. Je to pak jednoduché. Z nuly se přece roste nejlépe. Co ale s projektem, který už je solidně zajetý?


Jak zprovoznit platební bránu GoPay na e-shopové platformě EasyShop
GoPay je český platební systém a platební brána. Díky ní u vás zákazníci zaplatí nejběžnějšími platebními kartami (VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic nebo Maestro). Jak ho zprovozníte na e-shopové platformě EasyShop?


Jak zprovoznit platební bránu ComGate na e-shopové platformě EasyShop
ComGate je česká platební brána. A také terminál. Brána ComGate napojená na e-shop u vás umožní zákazníkům pohodlně zaplatit platbu kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro nebo Diners Club. A využijete na ní platební tlačítka 8 bank v České republice nebo 5 bank na Slovensku. Aktivace platební brány je otázka několika dnů. A neznamená pro vás větší komplikace. Pro přehlednost celý proces se zprovozněním brány na e-shopové platformě rozdělíme na 3 fáze.


Rychlo-copy-návod na vylepšení textu
Pionýr a copywriter je vždy připraven. Alespoň v autobuse, kde si dlouhý čas krátí poslechem cizích hovorů. A čtením reklamních a všech dalších nápisů. Nad tímto na skle mě napadl krátký návod na rychlou editaci vlastně libovolného textu.
