
Přihlašování zákazníků do e-shopu přes Facebook
Jednoduchost, rychlost a bezpečnost - tak se dají shrnout základní požadavky, které budou zákazníci při registraci / přihlášení do vašeho e-shopu mít. A právě tohle splňuje přihlašování přes sociální sítě. Jak si na e-shop naimplementujete „log in“ přes Facebook, si krok po kroku přečtěte v následujícím článku.


Jak získat a nastavit Google Maps API klíč pro e-shop
Mít na e-shopu interaktivní mapu od Google se hodí. Zákazníci tak snáze naleznou cestu k vaší prodejně či provozovně, ať už jedou autem, MHD nebo jdou pěšky. Aby však byla vaše interaktivní Google mapka funkční a ukazovala přesnou adresu, musíte ji ověřit pomocí tzv. Google API klíče. Uvnitř článku vás krok za krokem provedeme procesem, jak to zařídit.


3 lekce z koronaviru, na které se nevyplatí zapomenout
První kolo zápasu s koronavirem pomalu končí. Zda to máme za sebou či zda nás ještě čeká druhé, to teprve ukáže čas. Ten taky potvrdí, zda se nákupní zvyklosti (daleko větší důraz na online prodej) vrátí do doby před velkou karanténou, nebo tu poslední trendy s námi zůstanou delší dobu. Jako virus. Ať už nás čeká oživení spojené s uvolněním společnosti, zda se potvrdí strašení recesí či přijde 2. poločas koronavirového mače, měli byste být i se svými e-shopy připraveni.


Oblíbenost dobírky pokulhává, není konečně čas na platební bránu?
Aby ochránili přepravce, pošťáky a zákazníky, omezují e-shopy v posledních týdnech ve spojení s koronavirovou krizí oblíbenou dobírku jako způsob placení za zboží. Vydrží tento trend i po ukončení karantény? Jak na něj jako e-shop reagovat?


Napojení na aplikace třetích stran: ABRA FlexiBee
Na začátku úspěšného podnikání bývá nápad na perfektní výrobek nebo službu. Když ale chce firma zdravě růst i do budoucna, potřebuje její vedení pro svá rozhodnutí přesné podklady. A k nim i tvrdá čísla. A ta dodá tzv. informační systém.