Jak získat a nastavit Google Maps API klíč pro e-shop

Jak získat a nastavit Google Maps API klíč pro e-shop

Mít na e-shopu interaktivní mapu od Google se hodí. Zákazníci tak snáze naleznou cestu k vaší prodejně či provozovně, ať už jedou autem, MHD nebo jdou pěšky. Aby však byla vaše interaktivní Google mapka funkční a ukazovala přesnou adresu, musíte ji ověřit pomocí tzv. Google API klíče. Uvnitř článku vás krok za krokem provedeme procesem, jak to zařídit.

Číst více
Martin Kuchovský
Vedoucí marketingu, SEO specialista
Jak jsme u zajetého projektu zvedli tržby o 218 %

Jak jsme u zajetého projektu zvedli tržby o 218 %

23. 1. 2020
9 min
Jan Hromek
Copywriter

Případové studie týkající se SEO většinou spojuje jedno: zaobírají se spoluprací s klientem, který stojí na startovní čáře. Nebo právě vypustil nový projekt. Je to pak jednoduché. Z nuly se přece roste nejlépe. Co ale s projektem, který už je solidně zajetý?

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Jakou máte návštěvnost z obrázků?  Google brzy data přestane tajit

Jakou máte návštěvnost z obrázků? Google brzy data přestane tajit

26. 7. 2018
6 min
Jan Hromek
Copywriter

Obrázkové vyhledávání na Seznamu nebo na Googlu je v některých situacích prostě nejpohodlnější. A výsledky mezi obrázky tak mohou být významným zdrojem i vašeho podnikání. Pak vás určitě zajímá, jak si vedete a jaké jsou z vašeho snažení výsledky.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Co si Google myslí o vašem webu? Search Console poodhalí zase o něco víc

Co si Google myslí o vašem webu? Search Console poodhalí zase o něco víc

20. 7. 2018
6 min
Jan Hromek
Copywriter

Google Search Console je šikovný nástroj, který vám ve své základní verzi napoví, v jaké kondici se váš web nachází. Alespoň podle Google. Ten před nějakou dobou dokonce u své služby zveřejnil Beta verzi, ve které toho najdete mnohem, mnohem víc. A to vám teď představím.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Nemáte stránky se zabezpečením https? Google vyslal poslední varování i k vám

Nemáte stránky se zabezpečením https? Google vyslal poslední varování i k vám

18. 5. 2018
6 min
Jan Hromek
Copywriter

Tlak Google na provozovatele webů, aby přešli na protokol https, přešel do poslední fáze. Všechny weby, které protokol https nepoužívají, označí od července prohlížeč Google Chrome ve verzi 68 jako nezabezpečené.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Nejsilnější online trend v roce 2018? My ho známe!

Nejsilnější online trend v roce 2018? My ho známe!

Pokud chcete v online světě uspět, musíte neustále reagovat na změny trendů. A to rychleji, než vaši konkurenti. Jak jim nejrychleji utečete v roce 2018?

Číst více
Martin Kuchovský
Vedoucí marketingu, SEO specialista
5 SEO tipů pro rok 2018, se kterými raději začněte hned

5 SEO tipů pro rok 2018, se kterými raději začněte hned

5. 12. 2017
5 min

Konec roku provozovatele e-shopů často svádí k bilancování a tetelení se nad rostoucími tržbami. Využijte toho, že konkurenti usínají na vavřínech a získejte nad nimi náskok! Máme pro vás několik tipů, jak svůj web zatraktivnit pro vyhledávač Google.

Číst více
Okamžité opuštění stránky nebo úspěšná návštěva? Co vám poví záhadné Bounce Rate?

Okamžité opuštění stránky nebo úspěšná návštěva? Co vám poví záhadné Bounce Rate?

24. 11. 2017
5 min

Bounce rate, nebo-li v českém překladu míra okamžitého opuštění, je statistický údaj, se kterým se často setkáváte v Google Analytics a jehož vysoká hodnota vás rozhodně nepotěší. Ne vždy ale znamená, že vysoký Bounce rate je špatně.

Číst více
Novinky: virtuální prohlídky od Googlu

Novinky: virtuální prohlídky od Googlu

3. 5. 2017
4 min

Nabízíme vám možnost vizualizovat vaše prostory pomocí virtuální prohlídky od společnosti Googlu navázanou na Street View. Pokud chcete vylepšit svůj firemní profil na Googlu, ukázat firemní kulturu nebo představit vašim zákazníkům krásné prostory vaší kamenné pobočky, showroomu nebo kanceláří, je virtuální prohlídka od Googlu skvělou volbou.

Číst více
Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?

Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?

8. 3. 2017
8 min
Jan Hromek
Copywriter

„Jeden obraz vydá za tisíc slov,“ tvrdilo staré čínské přísloví. A platí to dodnes. Zároveň je pravda, že sebelepší cizí popis nenahradí dojem získaný skrze vlastní oči. Sami nakonec určitě víte, jak často na internetu vyhledáváte nějakou věc tak, že z výsledků textového vyhledávání skočíte na obrázky.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Nemáte čas brouzdat internetem?