
Jak získat a nastavit Google Maps API klíč pro e-shop
Mít na e-shopu interaktivní mapu od Google se hodí. Zákazníci tak snáze naleznou cestu k vaší prodejně či provozovně, ať už jedou autem, MHD nebo jdou pěšky. Aby však byla vaše interaktivní Google mapka funkční a ukazovala přesnou adresu, musíte ji ověřit pomocí tzv. Google API klíče. Uvnitř článku vás krok za krokem provedeme procesem, jak to zařídit.


Jak jsme u zajetého projektu zvedli tržby o 218 %
Případové studie týkající se SEO většinou spojuje jedno: zaobírají se spoluprací s klientem, který stojí na startovní čáře. Nebo právě vypustil nový projekt. Je to pak jednoduché. Z nuly se přece roste nejlépe. Co ale s projektem, který už je solidně zajetý?


Jakou máte návštěvnost z obrázků? Google brzy data přestane tajit
Obrázkové vyhledávání na Seznamu nebo na Googlu je v některých situacích prostě nejpohodlnější. A výsledky mezi obrázky tak mohou být významným zdrojem i vašeho podnikání. Pak vás určitě zajímá, jak si vedete a jaké jsou z vašeho snažení výsledky.


Co si Google myslí o vašem webu? Search Console poodhalí zase o něco víc
Google Search Console je šikovný nástroj, který vám ve své základní verzi napoví, v jaké kondici se váš web nachází. Alespoň podle Google. Ten před nějakou dobou dokonce u své služby zveřejnil Beta verzi, ve které toho najdete mnohem, mnohem víc. A to vám teď představím.


Nemáte stránky se zabezpečením https? Google vyslal poslední varování i k vám
Tlak Google na provozovatele webů, aby přešli na protokol https, přešel do poslední fáze. Všechny weby, které protokol https nepoužívají, označí od července prohlížeč Google Chrome ve verzi 68 jako nezabezpečené.


Nejsilnější online trend v roce 2018? My ho známe!
Pokud chcete v online světě uspět, musíte neustále reagovat na změny trendů. A to rychleji, než vaši konkurenti. Jak jim nejrychleji utečete v roce 2018?


5 SEO tipů pro rok 2018, se kterými raději začněte hned
Konec roku provozovatele e-shopů často svádí k bilancování a tetelení se nad rostoucími tržbami. Využijte toho, že konkurenti usínají na vavřínech a získejte nad nimi náskok! Máme pro vás několik tipů, jak svůj web zatraktivnit pro vyhledávač Google.

Okamžité opuštění stránky nebo úspěšná návštěva? Co vám poví záhadné Bounce Rate?
Bounce rate, nebo-li v českém překladu míra okamžitého opuštění, je statistický údaj, se kterým se často setkáváte v Google Analytics a jehož vysoká hodnota vás rozhodně nepotěší. Ne vždy ale znamená, že vysoký Bounce rate je špatně.

Novinky: virtuální prohlídky od Googlu
Nabízíme vám možnost vizualizovat vaše prostory pomocí virtuální prohlídky od společnosti Googlu navázanou na Street View. Pokud chcete vylepšit svůj firemní profil na Googlu, ukázat firemní kulturu nebo představit vašim zákazníkům krásné prostory vaší kamenné pobočky, showroomu nebo kanceláří, je virtuální prohlídka od Googlu skvělou volbou.

Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?
„Jeden obraz vydá za tisíc slov,“ tvrdilo staré čínské přísloví. A platí to dodnes. Zároveň je pravda, že sebelepší cizí popis nenahradí dojem získaný skrze vlastní oči. Sami nakonec určitě víte, jak často na internetu vyhledáváte nějakou věc tak, že z výsledků textového vyhledávání skočíte na obrázky.
