![Jakou máte návštěvnost z obrázků? Google brzy data přestane tajit](/files/clanky/jakou-mate-navstevnost-z-obrazku-google-brzy-data-prestane-tajit-ico.jpg?1532930146)
Jakou máte návštěvnost z obrázků? Google brzy data přestane tajit
Obrázkové vyhledávání na Seznamu nebo na Googlu je v některých situacích prostě nejpohodlnější. A výsledky mezi obrázky tak mohou být významným zdrojem i vašeho podnikání. Pak vás určitě zajímá, jak si vedete a jaké jsou z vašeho snažení výsledky.
![](/files/clanky/honza 2.0.jpg?1555493414)
![Co si Google myslí o vašem webu? Search Console poodhalí zase o něco víc](/files/clanky/co-si-google-mysli-o-vasem-webu-search-console-poodhali-zase-o-neco-vic-ico.jpg?1555493414)
Co si Google myslí o vašem webu? Search Console poodhalí zase o něco víc
Google Search Console je šikovný nástroj, který vám ve své základní verzi napoví, v jaké kondici se váš web nachází. Alespoň podle Google. Ten před nějakou dobou dokonce u své služby zveřejnil Beta verzi, ve které toho najdete mnohem, mnohem víc. A to vám teď představím.
![](/files/clanky/honza 2.0.jpg?1555493414)
![E-shopařův průvodce crawl budgetem](/files/crawl_budget_google_robot.png?1523604825)
E-shopařův průvodce crawl budgetem
Cože? Proč na můj web chodí roboti? Můžu jim to zakázat? Ano, můžete. Někdy se to dokonce kvůli crawl budgetu i hodí. Ale co vlastně znamená ten crawl budget? No, vezmeme to pěkně popořádku.
![](/files/lidi/martin.jpg?1519905733)
![3 šik analytické vychytávky, které se vám šiknou](/files/blog/.tmb/google-analytics-keyword-hero-ikona.jpg?1520941344)
3 šik analytické vychytávky, které se vám šiknou
Patří to k lidské přirozenosti, že přehlížíme to, co máme hned po ruce. To, co je nám nejblíže. Však to znáte o kovářově kobyle. Moderněji se tomu říká profesní slepota. Možná i vy máte přímo před očima na některém z marketingových nástrojů vychytanou funkci, kterou jste zatím neobjevili. A nad kterou si budete drbat hlavu, že ji ještě nevyužíváte. Tady jsou moje tipy:
![](/files/clanky/honza 2.0.jpg?1555493414)
![Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?](/files/blog/.tmb/optimalizace-obrazku-ico.jpg?1520941333)
Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?
„Jeden obraz vydá za tisíc slov,“ tvrdilo staré čínské přísloví. A platí to dodnes. Zároveň je pravda, že sebelepší cizí popis nenahradí dojem získaný skrze vlastní oči. Sami nakonec určitě víte, jak často na internetu vyhledáváte nějakou věc tak, že z výsledků textového vyhledávání skočíte na obrázky.
![](/files/clanky/honza 2.0.jpg?1555493414)