![Jakou máte návštěvnost z obrázků? Google brzy data přestane tajit](/files/clanky/jakou-mate-navstevnost-z-obrazku-google-brzy-data-prestane-tajit-ico.jpg?1532930146)
Jakou máte návštěvnost z obrázků? Google brzy data přestane tajit
Obrázkové vyhledávání na Seznamu nebo na Googlu je v některých situacích prostě nejpohodlnější. A výsledky mezi obrázky tak mohou být významným zdrojem i vašeho podnikání. Pak vás určitě zajímá, jak si vedete a jaké jsou z vašeho snažení výsledky.
![](/files/clanky/honza 2.0.jpg?1555493414)
![Nenechte si vzít svá cenná data v Google Analytics!](/files/Google_Analytics_2016.png?1526548170)
Nenechte si vzít svá cenná data v Google Analytics!
S příchodem 25.5. 2018 začnou pro některé typy dat v Google Analytics platit nová pravidla jejich uchovávání. Ukážeme vám, jak o tato data nepřijít.
![](/files/lidi/martin.jpg?1519905733)
![Okamžité opuštění stránky nebo úspěšná návštěva? Co vám poví záhadné Bounce Rate?](/files/blog/.tmb/newslettery-odhlasovani.jpg?1520941345)
Okamžité opuštění stránky nebo úspěšná návštěva? Co vám poví záhadné Bounce Rate?
Bounce rate, nebo-li v českém překladu míra okamžitého opuštění, je statistický údaj, se kterým se často setkáváte v Google Analytics a jehož vysoká hodnota vás rozhodně nepotěší. Ne vždy ale znamená, že vysoký Bounce rate je špatně.
![3 šik analytické vychytávky, které se vám šiknou](/files/blog/.tmb/google-analytics-keyword-hero-ikona.jpg?1520941344)
3 šik analytické vychytávky, které se vám šiknou
Patří to k lidské přirozenosti, že přehlížíme to, co máme hned po ruce. To, co je nám nejblíže. Však to znáte o kovářově kobyle. Moderněji se tomu říká profesní slepota. Možná i vy máte přímo před očima na některém z marketingových nástrojů vychytanou funkci, kterou jste zatím neobjevili. A nad kterou si budete drbat hlavu, že ji ještě nevyužíváte. Tady jsou moje tipy:
![](/files/clanky/honza 2.0.jpg?1555493414)
![Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?](/files/blog/.tmb/optimalizace-obrazku-ico.jpg?1520941333)
Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?
„Jeden obraz vydá za tisíc slov,“ tvrdilo staré čínské přísloví. A platí to dodnes. Zároveň je pravda, že sebelepší cizí popis nenahradí dojem získaný skrze vlastní oči. Sami nakonec určitě víte, jak často na internetu vyhledáváte nějakou věc tak, že z výsledků textového vyhledávání skočíte na obrázky.
![](/files/clanky/honza 2.0.jpg?1555493414)