![Jak jsme u zajetého projektu zvedli tržby o 218 %](/files/loga/pripadova-studio-kontinualni-seo.png?1580126586)
Jak jsme u zajetého projektu zvedli tržby o 218 %
Případové studie týkající se SEO většinou spojuje jedno: zaobírají se spoluprací s klientem, který stojí na startovní čáře. Nebo právě vypustil nový projekt. Je to pak jednoduché. Z nuly se přece roste nejlépe. Co ale s projektem, který už je solidně zajetý?
![](/files/clanky/honza 2.0.jpg?1555493414)
![Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?](/files/blog/.tmb/optimalizace-obrazku-ico.jpg?1520941333)
Obrázky vám získají vyšší návštěvnost – jak je optimalizovat?
„Jeden obraz vydá za tisíc slov,“ tvrdilo staré čínské přísloví. A platí to dodnes. Zároveň je pravda, že sebelepší cizí popis nenahradí dojem získaný skrze vlastní oči. Sami nakonec určitě víte, jak často na internetu vyhledáváte nějakou věc tak, že z výsledků textového vyhledávání skočíte na obrázky.
![](/files/clanky/honza 2.0.jpg?1555493414)
![Klíčovými slovy pepřete opatrně aneb Bratře Petře, nepřeoptimalizuj toho SEO vepře](/files/blog/.tmb/optimalizace_seo_ico.jpg?1520941319)
Klíčovými slovy pepřete opatrně aneb Bratře Petře, nepřeoptimalizuj toho SEO vepře
Zavřete oči a zapomeňte, že je pošmourný podzim… Léto bylo tento rok mimořádně horké. Nemohlo za to ale tentokrát počasí, že se čela některých obchodníků i SEO specialistů orosila. To jen Seznam.cz uprostřed prázdnin spustil „aktualizaci vyhledávání Jalapeňo 3.0“. V praxi to pro mnohé znamenalo paniku z pádu pozic u pečlivě piplaných klíčových slov. Tahle ostrá paprička tedy byla hodně nepříjemné sousto, co někteří museli polknout. Jalapeňo 3.0 ale také obrátilo pozornost k termínu, který byl už pomalu zapomenut. „Přeoptimalizovanost webu“.
![](/files/clanky/honza 2.0.jpg?1555493414)
![Nebojte se 404](/files/blog/.tmb/2_kuel.jpg?1520941221)
Nebojte se 404
Chybu 404 zná každý uživatel webu. Podívejme se, co vlastně chyba je, jak ji odhalit a vyřešit. A hlavně, jak si chybovou stránkou 404 vylepšit web.