
3 lekce z koronaviru, na které se nevyplatí zapomenout
První kolo zápasu s koronavirem pomalu končí. Zda to máme za sebou či zda nás ještě čeká druhé, to teprve ukáže čas. Ten taky potvrdí, zda se nákupní zvyklosti (daleko větší důraz na online prodej) vrátí do doby před velkou karanténou, nebo tu poslední trendy s námi zůstanou delší dobu. Jako virus. Ať už nás čeká oživení spojené s uvolněním společnosti, zda se potvrdí strašení recesí či přijde 2. poločas koronavirového mače, měli byste být i se svými e-shopy připraveni.


Jak se změnilo chování zákazníků a co s tím?
Znáte svoje zákazníky opravdu dobře? A pozorujete změny v nákupních návicích, prodávaném sortimentu, velikosti objednávek a výběru dopravy? V důsledku aktuální situace se mění i potřeby a chování zákazníků. V článku poradíme, jak se současným trendům přizpůsobit nejen nabídkou služeb.


Marketingové trendy pro rok 2016
Už jste v posledních týdnech zkoušeli zadat do Google frázi „marketing trends 2016?“ Zobrazí se vám více než 100 000 výsledků. Kolik z tohoto úctyhodného počtu článků má opravdu nějakou predikční hodnotu ukáže až bilance za 12 měsíců. My si na proroky hrát nebudeme a nabídneme vám souhrn toho nejzajímavějšího, co jsme se při přečtení, byť zlomku, těchto odhadů dozvěděli, a co nás zaujalo.

Jaké trendy pro e-shopy přinesl rok 2015
Rok 2015 představil spoustu novinek a trendů v oblasti on-line prodeje a marketingu. Místo převratných objevů se setkáváme spíše s kladením důrazu a novými poznatky z již dobře známých odvětví. Přesto se jedná o informace, které mohou on-line podnikání výrazně posunout vpřed. Představme si některé z nich.