
Google zdarma nabídl volný prostor pro své nákupy
Máte produkty, u kterých si myslíte, že se vám nevyplatí utrácet v Google nákupech za proklik? Chcete si vyzkoušet inzerování u sousedů (třeba na Slovensku), ale limituje vás obava z nejistého výsledku + to samé – peníze? Využijte tzv. Surfaces Across Google. S naším článkem to zvládnete na pár kliknutí.


Blokuješ si reklamy? Máš zákaz vstupu na náš web
AdBlock je postrach všech vydavatelů i majitelů webů už mnoho let. Návštěvníkům, kteří si tento plugin nainstalují do prohlížečů na počítači i mobilu, se totiž nezobrazují reklamy. Tím vlastníci stránek přicházejí o zdroj příjmu. Nyní se ale blýská na lepší časy díky usnesení Evropské komise.

K čemu slouží analýza klíčových slov?
Pořád nemáte zcela jasno, k čemu pořádně slouží ona analýza klíčových slov? Proč realizace zabírá tolik hodin a přínos na první pohled není zcela vidět?

Marketingové trendy pro rok 2016
Už jste v posledních týdnech zkoušeli zadat do Google frázi „marketing trends 2016?“ Zobrazí se vám více než 100 000 výsledků. Kolik z tohoto úctyhodného počtu článků má opravdu nějakou predikční hodnotu ukáže až bilance za 12 měsíců. My si na proroky hrát nebudeme a nabídneme vám souhrn toho nejzajímavějšího, co jsme se při přečtení, byť zlomku, těchto odhadů dozvěděli, a co nás zaujalo.

Jaké trendy pro e-shopy přinesl rok 2015
Rok 2015 představil spoustu novinek a trendů v oblasti on-line prodeje a marketingu. Místo převratných objevů se setkáváme spíše s kladením důrazu a novými poznatky z již dobře známých odvětví. Přesto se jedná o informace, které mohou on-line podnikání výrazně posunout vpřed. Představme si některé z nich.