
Google zdarma nabídl volný prostor pro své nákupy
Máte produkty, u kterých si myslíte, že se vám nevyplatí utrácet v Google nákupech za proklik? Chcete si vyzkoušet inzerování u sousedů (třeba na Slovensku), ale limituje vás obava z nejistého výsledku + to samé – peníze? Využijte tzv. Surfaces Across Google. S naším článkem to zvládnete na pár kliknutí.


Využijte granty od Google, Seznamu a Facebooku na pomoc s následky koronaviru
Důsledky nouzového stavu pro většinu malých i velkých podnikatelů asi nemusíme detailně popisovat. S nelehkou situací se ale podnikatelům rozhodli pomoct internetoví velikáni Google, Facebook i tuzemský Seznam, kteří nabízí své reklamní prostory všem podnikatelům, jejichž byznysu se neblaze dotkly důsledky koronavirové pandemie. V našem článku se dozvíte, kde pomoc hledat, na koho se vztahuje a jak o ni zažádat.


Prečo cieliť PPC kampane aj na svoj vlastný brand?
Všeobecne by kampane na vlastnú značku mali byť jedny zo základných kampaní každého PPC účtu. V článku si zhrnieme všetko, čo by ste o nich mali vedieť.

Pre a proti cielenia PPC kampaní na konkurenciu
Článok, ktorý vám pomôže zorientovať sa v PPC kampaniach cielených na konkurenciu. Poskytne vám všetky informácie, ktoré pri danej inzercií potrebujete vedieť.

Zakázaná inzercia v PPC systémoch
Článok s jednoduchým rozcestníkom pre všetkých, ktorí tápajú vo vodách Google a Sklik zásad inzercie. Zistite, čo je pre PPC systémy prijateľné a čo nie.

Čo presne sa ukrýva pod marketingovou skratkou DSA?
V článku sa dozviete, čo sú to DSA kampane, na akom princípe fungujú, čo všetko k nim potrebujete a na čo určite nezabudnúť pri nastavovaní a optimalizácií.

Víte, kde naleznete faktury v novém rozhranní AdWords?
Možná jste již zaznamenali, že v Google AdWords došlo k úpravě fakturačního rozhraní. I když vám kampaně pravděpodobně spravuje agentura, případně freelancer, budete potřebovat faktury pro vaše účetnictví. Jak je tedy získáte?

5 tipů na rozšířené AdWords reklamy
Slyšeli jste už, že reklamní systém AdWords rozšířil textové reklamy, ale změny na nový formát se bojíte? Přečtěte si naše tipy, jak si přechod na rozšířené reklamy co nejvíce usnadnit.

Jak ovlivnilo odstranění pravého sloupce v Google PPC reklamu
Na konci února provedl Google poměrně radikální krok v rámci placené PPC inzerce – odstranil celý pravý sloupec ve výsledcích vyhledávání. Mělo dané opatření vliv na inzerci?

AdWords zrušil pravý sloupec
AdWords zrušil pravý sloupec - pohroma nebo příležitost. V článku popisujeme, co to pro vás znamená a jak byste měli postupovat.