Možná jste již zaznamenali, že v Google AdWords došlo k úpravě fakturačního rozhraní. I když vám kampaně pravděpodobně spravuje marketingová agentura, případně freelancer, budete potřebovat faktury pro vaše účetnictví. Jak je tedy získáte?
V pravém horním rohu klikněte na ikonu ozubeného kola a následně na Fakturaci. Tento krok zůstal stejný, neměnný.
Zobrazí se vám celkový přehled, ve kterém naleznete všechny důležité základní informace ohledně vašeho kreditu, transakcí a platebních metod. Dále klikněte na Transakce a zvolte časové období, za které požadujete vystavenou fakturu.
Mezi vámi zvoleným datem a výpisem transakcí naleznete položku dokumenty. Jakmile ji rozkliknete, získáte výpis vygenerovaných faktur. Prostým kliknutím je ve formátu PDF stáhnete do svého počítače, stejně jako ve starém rozhraní.