
Reshoper 2019
29. ledna se konala v Praze největší česká akce pro e-shopy - Reshoper, které se účastnilo přes 4 000 zástupců českých a slovenských e-shopů a přes 100 vystavovatelů. Samozřejmě jsme na Reshoperu nemohli chybět ani my.

Prečo cieliť PPC kampane aj na svoj vlastný brand?
Všeobecne by kampane na vlastnú značku mali byť jedny zo základných kampaní každého PPC účtu. V článku si zhrnieme všetko, čo by ste o nich mali vedieť.

Zjistěte, co je pro Instagram typické a jaké reklamy může vaše firma využít
Instagramové reklamy. Ano nebo ne? Jak se liší od Facebooku a co můžete použít za reklamní formáty? Instagram je zdrojem inspirace, tzv. window shopping, a proto se musíte zaměřit na vizuální stránku příspěvků. Budou reklamy na Instagramu vhodné pro vaši firmu?


Kdopak to mluví?
Komunikace se zákazníky (společně s retenčním marketingem) by měla být nejdůležitější částí vašeho podnikání. V tomto článku Vám řekneme, na jakých místech se můžete setkat s referencemi od Vašich zákazníků a podíváme se na kanály, kterými Vás mohou zákazníci oslovit.