E-shopy v době pandemie koronaviru COVID-19
Tipy a doporučení týkající se provozu e-shopů během pandemie COVID-19. Radíme jak komunikovat současnou situaci směrem k zákazníkům a kde si zažádat o pomoc. Samozřejmě také analyzujeme vliv koronavirové krize na online poptávku.

Koronavirus a cestovní kancelář Kudrna
Cestovní ruch patří mezi odvětví, které koronavirová krize zasáhla nejvíce. Březnové zavření hranic cestování ze dne na den prakticky „vypnulo“. Jak se se situací vyrovnaly cestovní kanceláře, které tak prožily dlouhé týdny s mizivou poptávkou? Jakou strategii zvolili pro boj s opatřeními vlády? Tyto a další palčivé otázky jsme pokládali Miroslavu Turákovi, marketingovému řediteli CK Kudrna.


Cena za reklamu klesá. Jak to využít?
Už víme, že zákazníci upřednostňují jiné produkty a také u nakupování přemýšlí a jednají jinak. Z marketingového hlediska se v současné době setkáváme i se zajímavým paradoxem. Přesto, že se v on-line prostředí téměř bleskově zvýšila konkurence, ceny za reklamu v PPC kanálech a na sociálních sítích padají na minimum. Proč se tak děje a jak toho využít?


Jak se změnilo chování zákazníků a co s tím?
Znáte svoje zákazníky opravdu dobře? A pozorujete změny v nákupních návicích, prodávaném sortimentu, velikosti objednávek a výběru dopravy? V důsledku aktuální situace se mění i potřeby a chování zákazníků. V článku poradíme, jak se současným trendům přizpůsobit nejen nabídkou služeb.


Oblíbenost dobírky pokulhává, není konečně čas na platební bránu?
Aby ochránili přepravce, pošťáky a zákazníky, omezují e-shopy v posledních týdnech ve spojení s koronavirovou krizí oblíbenou dobírku jako způsob placení za zboží. Vydrží tento trend i po ukončení karantény? Jak na něj jako e-shop reagovat?


TOP 5 kurzů, které jsou nyní zdarma a neměly by
Sedíte každé odpoledne a večer zavření doma a už fakt nevíte, do čeho píchnout? Vyměňte televizi, ponorkovou nemoc a lahev vína za nasávání vědomostí. Řada firem poskytuje své jinak placené kurzy za sympatických 0 Kč. Poradíme vám, kde udělat ty nejlepší kaufy.


Jakým produktům se daří v době koronavirové
Trh se v důsledku koronaviru mění a s ním i potřeby zákazníků e-shopů. Nákupní priority se posouvají zcela jiným směrem, vytrácí se vliv sezónnosti a s tím se mění sortiment, o který je zájem. Podívali jsme se do hlubin internetu, abychom zjistili, jakým směrem se ubírají zákaznické potřeby a jakému sortimentu se daří.


Krize firmu přinutila k zamyšlení, kam bude 2P SERVIS směřovat dál
Václav Švec pracuje pro společnost (mimo jiné i tzv. chráněnou dílnu) 2P SERVIS s.r.o., která si na pokles poptávky aktuálně nemůže stěžovat. Vyrábí totiž zdravotnické oblečení a doplňky. Jak ale koronavirová krize ovlivnila dění ve firmě? A co bude dál, až krize přejde?


Využijte granty od Google, Seznamu a Facebooku na pomoc s následky koronaviru
Důsledky nouzového stavu pro většinu malých i velkých podnikatelů asi nemusíme detailně popisovat. S nelehkou situací se ale podnikatelům rozhodli pomoct internetoví velikáni Google, Facebook i tuzemský Seznam, kteří nabízí své reklamní prostory všem podnikatelům, jejichž byznysu se neblaze dotkly důsledky koronavirové pandemie. V našem článku se dozvíte, kde pomoc hledat, na koho se vztahuje a jak o ni zažádat.


Jak informovat zákazníky o vlivu koronaviru na provoz e-shopu (praktické příklady)
Drtivá většina nákupů se v uplynulých týdnech přesunula na internet. Chopte se koronavirové krize jako příležitosti a obslužte vyšší online poptávku, dokud trvá. Jedinou bariérou, která vám stojí v cestě je strach a nejistota, které v lidech v době karantény a pandemie klíčí. Jak efektivně komunikovat změny, které jako provozovatel/ka e-shopu v současnosti řešíte? Naše tipy naleznete uvnitř článku.


Komunikace v době koronaviru: jak nesložit ruky do klína a nenabízet včerejší rohlíky?
Současná epidemie a s ní spojený mimořádný stav je pro celou společnost „game changer“. Česky též černá labuť, lidově řečeno nečekaný jev, který do spousty plánů tzv. hodil vidle. Změnilo se skoro vše. Jak to zasáhlo komunikaci vybraných českých (nejen) firem? Kdo na změnu poměrů zareagoval vtipně, rychle a kdo zaspal? Přečtěte si článek.
