
Máme certifikaci Mergado a Collabim, proč je to pro vás dobrá zpráva?
Během karanténového dubna jsme pečlivě pilovali naše marketérské dovedností. Marťa se ponořila hluboko do optimalizací feedů, aby si vysloužila certifikát ověřené agentury Mergado. Honza pak pro IT STUDIO vybojoval certifikát SEO nástroje Collabim. V článku se dozvíte, jak vám díky těmto českým nástrojům šetříme peníze.


Jak informovat zákazníky o vlivu koronaviru na provoz e-shopu (praktické příklady)
Drtivá většina nákupů se v uplynulých týdnech přesunula na internet. Chopte se koronavirové krize jako příležitosti a obslužte vyšší online poptávku, dokud trvá. Jedinou bariérou, která vám stojí v cestě je strach a nejistota, které v lidech v době karantény a pandemie klíčí. Jak efektivně komunikovat změny, které jako provozovatel/ka e-shopu v současnosti řešíte? Naše tipy naleznete uvnitř článku.


Co je to XML feed a jak jej získám?
Pokud své zboží chcete inzerovat na zbožových srovnávačích, jako jsou například Heureka.cz a Zboží.cz, nevyhnete se práci s XML feedem, což je naprostý základ. Co to vlastně ten XML feed je a jak s ním pracovat se dozvíte v našem článku.


Recenze na zbožových srovnávačích - jak na ně reagovat a vytěžit z nich maximum?
Recenze na zbožových srovnávačích - někdy požehnání, jindy prokletí. Pozitivní recenze potěší a pomalu už je berete jako samozřejmost. Negativní recenze přináší nespravedlnost a chuť si na zákazníka zakřičet. Nic z toho ale nepomůže ani jedné straně. Na pozitivní i negativní recenze se v každém případě vyplatí reagovat a i když se tomu těžce věří, negativní ohlasy vás můžou nasměrovat k optimalizaci e-shopu a služeb. Podívejte se jak na to.


Jak na dokonalý feed pro zbožové srovnávače
XML feed, neboli datový soubor, obsahující informace o e-shopu a jeho produktech, je základ pro práci se zbožovými srovnávači. Často se píše o tom, jaké informace do feedy posílat a jak je optimalizovat. Ale podívejme se na to, jak feed přímo editovat, bez zásahu programátorů.

Ověřeno zákazníky je na Heurece klíčem ke správě recenzí
Pokud obchodujete na Heurece, víte, že tato služba jde daleko za běžné srovnávání cen. Cílem Heureky je nejen ukazovat porovnání ceny, ale Heureka zároveň hledá i obchody, které může nakupujícím doporučit. V prostředí Heureky tak kardinální otázka nestojí, za kolik nakoupit, ale kde dobře nakoupit. Proto vznikla služba Ověřeno zákazníky.


Bezpečný web s SSL certifikátem
Bezpečnost webu a s ním i zabezpečení citlivých údajů vašich zákazníků je často zmiňované a rozebírané téma. Bez řádného zabezpečení vám například Google zablokuje Nákupy a Zboží.cz neotaguje kampaně v Google Analytics už je nerozeznáte. A služeb, které vyžadují bezpečný přístup k e-shopu bude přibývat.

Sledujte svou konkurenci (ta už to totiž dělá)
TrendLucid vám řekne, co právě teď lidé chtějí a vy tomu přizpůsobíte nabídku. Jak na poptávku reagují konkurenti? Buďte vždy o krok dopředu a ušetřete čas i peníze vaší firmy.

Už jen 70 dní zbývá do Vánoc. Co zajistí, že budou úspěšné?
Vánoční sezóna je pro české e-shopy v plném proudu. Nákupní horečka jako každý rok roste. V některých eshopech jdou obraty vzhůru o desítky procent, v jiných o stovky procent. Jisté je jedno, trh je v tomto období aktivní a kdo to dokáže využít, vítězí. Pořád je ale dostatek času na přípravu e-shopu a zhodnocení efektivity jednotlivých zdrojů.

Novinky léta 2016 na Zboží.cz
Zboží.cz si pro nás toto léto připravilo celou řadu zajímavých novinek. Pojďme si je představit.