Přihlašování zákazníků do e-shopu přes Facebook

Přihlašování zákazníků do e-shopu přes Facebook

14. 10. 2020
7 min
Jan Hromek
Copywriter

Jednoduchost, rychlost a bezpečnost - tak se dají shrnout základní požadavky, které budou zákazníci při registraci / přihlášení do vašeho e-shopu mít. A právě tohle splňuje přihlašování přes sociální sítě. Jak si na e-shop naimplementujete „log in“ přes Facebook, si krok po kroku přečtěte v následujícím článku.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Cena za reklamu klesá. Jak to využít?

Cena za reklamu klesá. Jak to využít?

Už víme, že zákazníci upřednostňují jiné produkty a také u nakupování přemýšlí a jednají jinak. Z marketingového hlediska se v současné době setkáváme i se zajímavým paradoxem. Přesto, že se v on-line prostředí téměř bleskově zvýšila konkurence, ceny za reklamu v PPC kanálech a na sociálních sítích padají na minimum. Proč se tak děje a jak toho využít?

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
5 marketingových poučení z koronavirové „vlády markeťáků“

5 marketingových poučení z koronavirové „vlády markeťáků“

24. 4. 2020
10 min
Jan Hromek
Copywriter

Při pravidelné vládní loterii s uzavíráním/povolováním provozů včera do osudí padlo i vcelku velké uvolnění poměrů. A náhoda prostřednictvím vládní ruky tentokrát ukázala právě na konec zákazu volného pohybu osob. Nebo na obnovené cesty do zahraničí. Máme vyhráno? To se uvidí. Ale možná už je čas na hodnocení, jak si z pohledu marketingu vláda během krize vedla.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Využijte granty od Google, Seznamu a Facebooku na pomoc s následky koronaviru

Využijte granty od Google, Seznamu a Facebooku na pomoc s následky koronaviru

Důsledky nouzového stavu pro většinu malých i velkých podnikatelů asi nemusíme detailně popisovat. S nelehkou situací se ale podnikatelům rozhodli pomoct internetoví velikáni Google, Facebook i tuzemský Seznam, kteří nabízí své reklamní prostory všem podnikatelům, jejichž byznysu se neblaze dotkly důsledky koronavirové pandemie. V našem článku se dozvíte, kde pomoc hledat, na koho se vztahuje a jak o ni zažádat.

Číst více
Martina Zoubková
Marketingová specialistka
Komunikace v době koronaviru: jak nesložit ruky do klína a nenabízet včerejší rohlíky?

Komunikace v době koronaviru: jak nesložit ruky do klína a nenabízet včerejší rohlíky?

1. 4. 2020
8 min
Jan Hromek
Copywriter

Současná epidemie a s ní spojený mimořádný stav je pro celou společnost „game changer“. Česky též černá labuť, lidově řečeno nečekaný jev, který do spousty plánů tzv. hodil vidle. Změnilo se skoro vše. Jak to zasáhlo komunikaci vybraných českých (nejen) firem? Kdo na změnu poměrů zareagoval vtipně, rychle a kdo zaspal? Přečtěte si článek.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Feed Image Editor: vyždímejte dynamický remarketing na Facebooku na maximum

Feed Image Editor: vyždímejte dynamický remarketing na Facebooku na maximum

7. 6. 2017
6 min

Obrázek řekne víc než 1 000 slov. Vylepšete obrázky pro dynamický remarketing na Facebooku díky aplikaci Feed Image Editor.

Číst více
3 x 5 nejlepších českých zdrojů, kde se naučit marketing sociálních sítí

3 x 5 nejlepších českých zdrojů, kde se naučit marketing sociálních sítí

26. 9. 2016
7 min

Sociální sítě jdou každým dnem kupředu. Jak s novými trendy držet krok? Přinášíme seznam zdrojů, kde získáte nejčerstvější novinky a rady, jak sociální sítě využívat pro váš business.

Číst více
Jak udělat soutěž na Facebooku .. a nelitovat?

Jak udělat soutěž na Facebooku .. a nelitovat?

4. 3. 2016
7 min
Jan Hromek
Copywriter

Soutěže patří k nejjednodušším způsobům, jak trochu rozhýbat mrtvolný klid na facebookové stránce. Na druhou stranu se pro pořadatele může z prosté a sympatické snahy fanoušky zabavit stát velké mrzení. Přečtěte si, jak tomu snadno předejít.

Číst více
Jan Hromek
Copywriter
Nemáte čas brouzdat internetem?