V předchozím článku jsme vám ukázali, jak nastavit maily pro GDPR. I když jsme pro vás připravili modelové texty, je důležité si maily upravit a "obrandovat", aby vás zákazníci hned na první pohled poznali. Jak na to se dozvíte v krátkém návodu.
- Přihlaste se do svého účtu v CentralNews a začněte vytvářet nový newsletter.
- S odběrateli si teď příliš nelámejte hlavu, zvolte jednu z možností a pokračujte dál k tvorbě mailu.
- Vyberte možnost „Editor“, ve kterém si připravíte perfektní mail.
- Šikovný copywriter umí s prodejními texty dělat divy, ale i tady platí pravidlo, že hezký a zajímavý obsah je prostě úspěšnější. Využijte obrázky, bannery, formátování textu a osobitý jazyk, aby zákazníci hned poznali, kdo jim píše. Nezapomeňte na logo a použití firemních barev. Přidejte zajímavý odkaz, který uživatele navnadí na odebírání dalších novinek od vás. Zkrátka a dobře, chcete souhlas k zasílání newsletterů, ukažte, že je umíte dělat.
- V editoru můžete zobrazit náhled mailu a můžete si jej i zkusit poslat, abyste měli představu, jak se zobrazí v mailovém klientu.
- Až své dílo dotáhnete k dokonalosti a řádně otestujete, zobrazte si pomocí ikonky zdrojový kód newsletteru a celý jej zkopírujte.
- Vraťte se do karty Nástroje -> Nastavení -> GDPR a sjeďte k úpravě mailů. Opět si překlikněte zobrazení HTML kódu a vytvořený mail vložte.
- Optimalizovaný mail vytvořte pro nové zákazníky, ale i pro žádost o prodloužení souhlasu.
- Nezapomeňte na vyplnění údajů o odesílateli! Nejen, že bez nich může být mail vyhodnocen jako spam, zákazníci se tak na první pohled ani nedozví, kdo jim píše.
A to je vše, co potřebujete k vytvoření úspěšných potvrzovacích mailů. Proces je to možná trošku zdlouhavý, ale stačí nastavit jednou a na věky máte hotovo. A především, od svých zákazníků žádáte souhlas k zasílání reklamních sdělení, vyplatí se dát si záležet.