V červenci vyčleníme tým specialistů, kteří budou připraveni pomoci zvýšit efektivitu všem provozovatelům eshopů, využívajícím aplikaci EasyShop. Máte-li zájem dosáhnout na vyšší počet objednávek, navýšit jejich průměrnou hodnotu nebo Vás jen zajímá, jaké možnosti Vám ve světě internetového obchodování nyní unikají, zašlete nám Vaši žádost o posouzení právě nyní.
Využíváte-li pro své internetové obchodování e-shop EasyShop, můžete si právě nyní objednat bezplatnou službu vedoucí ke zvýšení efektivity eshopu. Celý červenec je pro Vás připraven tým, který provede:
- uživatelské zhodnocení veřejné části Vašeho eshopu (user experience)
- posouzení textů a klíčových slov z pohledu SEO (copywriting)
- analýzu vhodného využití designových prvků – bannery, tlačítka apod.
- předloží tipy na využití jednotlivých modulů, které právě ve vašem oboru mohou být velkým přínosem
- porovnání zpětných odkazů, indexovaných stránek a cen s vaší konkurencí
Tato nová služba navazuje na předchozí dva kroky:
1. krok: DUBEN 2013
V dubnovém newsletteru jsme Vás informovali o zavedení služby Feedback, která nám pomáhá získávat Vaše názory na poskytované služby – děkujeme za množství Vašich hodnotných podnětů a pozitivních reakcí.
2. krok: KVĚTEN 2013
V květnu jsme Vás informovali o nasazení služby HelpDesk, která má za cíl zrychlit předání Vašich požadavků k realizaci a zvýšit tak efektivitu řešení Vašich přání.
3. krok: ČERVEN 2013
Dnes Vás informujeme o nové službě, kterou zavádíme v základní verzi, jako bezplatnou podporu speciálně pro Vás, naše zákazníky. Získáte tak cenou zpětnou vazbu k Vámi provozovanému eshopu, odhalíme jeho případné slabé stránky a doporučíme vhodné kroky.
Vyplňte prosím jednoduchý formulář – na základě jeho přijetí Vás budeme kontaktovat se společným cílem – zvýšit počet objednávek ve Vašem eshopu.