Jistě vám nemusíme připomínat, že nejdůležitější část roku pro e-shopery – vánoční sezóna, se blíží mílovými kroky. Aktuální prognózy uvádějí, že Češi v malých i velkých e-shopech utratí za vánoční dárky o 15 % více, než minulý rok. Určitě chcete i vy využít tento potenciál v co největší míře. Nenechte zákazníka odejít ke konkurenci, usnadněte mu nákup ve vašem e-shopu, nabídněte mu více! Rozšiřte váš Easy Shop o moduly, které zvýší jak uživatelský komfort, tak hodnotu prodávaného zboží. Doporučujeme vám zejména následující rozšiřovací moduly.
Našeptávač vyhledávání
SMS info
Poskytujte stejné služby jako jedničky v oboru! Díky tomuto modulu bude váš zákazník informován o stavu objednávky, ve které fázi expedice se právě nachází, a jiných užitečných informacích. SMS info přestavuje pohodlný a komfortní systém komunikace. Nenuťte nakupujícího plnit funkci aktivního hlídacího psa či jej utápět v nejistotě, kdy dárky pro své blízké obdrží. Jednoduše, efektivně, levně.
Obrázkové menu oddělení
Obsahuje váš sortiment produktové řady, jejichž jména či názvy nejsou mezi laickou veřejností příliš známé? Místo zdlouhavého opisu či vysvětlování nabídněte jednoduchý obrázek, který řekne vše! Uživatel tak získá rychlý a jednoduchý přehled o nabízeném sortimentu.
Porovnání zboží
Zákazník, kterého zaplavíte širokým sortimentem zboží, bez návodu, jak jednotlivé produkty mezi sebou srovnat, může být stejně stresován jako ten, který hledá určitou konkrétní věc a nenachází ji. Pokud do vašeho Easy Shopu implementujete modul „Porovnávač zboží“, uživatel dostane možnost jasného a rychlého vzájemného srovnání požadovaných položek. Stránka s porovnáním produktů zobrazí vybrané položky přehledně vedle sebe. Volba toho správného dárku pro nejbližší bude tak pro nakupujícího hračkou.
Uživatelsky editovatelné pozadí obchodu
Oblečte váš e-shop do slavnostního hávu! S modulem editovatelného pozadí mu dodáte unikátní vánoční náladu. Tuto užitečnou funkci navíc nevyužijete pouze na vánoce ale kdykoli, když budete chtít spustit libovolnou kampaň či unikátní nabídku. Dejte najevo, že jste na vánoční nákupy připraveni do posledních detailů.