O tom, že obal prodává, pochybuje dnes málokdo. Uvědomují si však podnikatelé, že právě vzhled jejich internetového obchodu je tím příslovečným obalem či výkladní skříní, která by měla jejich prodeje výrazně podpořit? Ukažme si na příkladech třech eshopů, jejichž provozovatelé tuto skutečnost dobře chápou, jak může taková firemní "výkladní skříň" vypadat.
Funkcionalisticky ladný
Stovky prověřených kuchyňských potřeb za výhodné ceny nabízí outlet.tescoma.cz . První myšlenka, která nás při hodnocení vzhledu tohoto obchodu napadne, bude ta o síle v jednoduchosti. Právě zde se snoubí módní trend čistého a intuitivního designu s přehledností nabízeného zboží. To vše s důrazem na vysokou úroveň obrázků produktů.
Smysly probouzející
Při procházení eshopu s vietnamskou kávou trungnguyen.cz prostě musíte dostat chuť na šálek čerstvě pomleté a skvěle vonící kávy. Je to typ sortimentu, pro který se vyplatí popustit uzdu fantazie a vytvořit moderní tematický design, navozující iluzivní potřebu přivonět a ochutnat a nakonec i reálně koupit.
Nadčasově moderní
Oficiální dovozce značky Bench do České a Slovenské republiky spojil na adrese bench.cz trendy v oblečení s trendy řešením eshopu, vystavěném na unikátním dlaždicovém designu, který si nakupující rozhodně zapamatují. Asi budete souhlasit, že toto je řešení pro ty, kteří nemají rádi stereotyp.
Jakou představu máte o designu vašeho eshopu vy? Připravujete nový eshop nebo uvažujete o redesignu stávajícího?