Nová verze CentralNews obsahuje vylepšenou práci se systémem a nové funkce v podobě automatického skloňování jmen a příjmení a rozšíření práce s autoemaily. Díky těmto funkcím je možné dosáhnout vyšší efektivity newsletterů (zvýšení míry proklikosti, konverzního poměru a snížení míry odhlášení). Přečtěte si v následujících odstavcích popis hlavních změn.
1) Automatické skloňování jmen a příjmení pro lepší personalizaci
Nová verze systému CentralNews poskytuje možnost pokročilého nastavení oslovování odběratelů v newsletterových kampaních. Systém CentralNews nově disponuje kompletní databází českých jmen a příjmení, které dokáže automaticky převádět do 5. pádu. CentralNews je navíc vybaven systémem strojového učení, které dokáže navrhnout oslovení u méně obvyklých jmen.
Pomocí automatického skloňování dosáhnete lepší personifikace a celkové zvýšení úspěšnosti kampaní. Je dokázáno, že při použití automatického oslovení uživatel lépe reaguje na obchodní sdělení v newsletteru, zvyšuje se konverzní poměr a snižuje se míra odhlášení. Celkově tak váš email marketing bude výkonnější.
Více o nastavení skloňování
V nastavení CentralNews (Nástroje -> Oslovení) máte možnost pro jednotlivé skupiny odběratelů zvolit, zda budou uživatelé oslovování 5. pádem křestního jména, příjmení nebo kombinací křestního jména a příjmení.
Toto nastavení můžete provést i zpětně pro již existující kontakty. U nově přidávaných odběratelů se oslovení již generuje automaticky.
V nastavení skupiny (Odběratelé -> Skupiny odběratelů) stačí mít zvoleno, že se oslovení má generovat jako „povolené“ pole u kontaktů.
2) Rozšířené možnosti autoemailů
Autoemaily se staly vašim oblíbeným nástrojem, který ve strategickém emailovém marketingu vykazuje vysoký efekt. Není tak divu, že přicházíme s dalším rozšířením, které Vám pomůže tento potenciál ještě více využít.
Do autoemailů je nově možné vkládat jakoukoliv zástupnou značku, která odpovídá obsahu XML feedu importovaného z externího systému. Co to znamená? Máte-li nastavený autoemail, například pro opuštěné košíky ve vašem eshopu, lze z eshopu generovat informace o jméně klienta, obsahu košíku či času, kdy zákazník košík opustil.
Autoemail tak snadno může nést obsah:
Vážená Jarmilo,
děkujeme, že jste v našem eshopu započala nákup Vašeho oblíbeného krému Laidbare. Uskutečníte-li objednávku ještě dnes, bude mít svůj Laidbare již zítra.
Děkujeme za Vaše nákupy.
3) Upgrade systému CentralNews
Systém CentralNews byl kompletně upgradován a jeho využívání Vám nyní přinese vyšší komfort a pohodlí při tvorbě newsletterových kampaní.
Pokud si nejste jisti, jak správně využít nové funkce, neházejte flintu do žita – my vám rádi pomůžeme
- Naše technická podpora vám zodpoví otázky na e-mailu hotline@itstudio.cz a telefonu 541 243 658
- Naši vyškolení specialisté s bohatými zkušenostmi v emailingu jsou připraveni vám okamžitě pomoci a připravit kampaň na míru vašim potřebám. Volejte: +420 774 103 420
- Nově také můžete vyzkoušet službu Můj osobní poradce. Pokud Vám zatím nebyl osobní poradce v rámci této služby přidělen, napište na obchod@itstudio.cz