Nové funkce personalizace newsletterů

16. 10. 2014
5 min

Nová verze CentralNews obsahuje vylepšenou práci se systémem a nové funkce v podobě automatického skloňování jmen a příjmení a rozšíření práce s autoemaily. Díky těmto funkcím je možné dosáhnout vyšší efektivity newsletterů (zvýšení míry proklikosti, konverzního poměru a snížení míry odhlášení). Přečtěte si v následujících odstavcích popis hlavních změn.

 

1) Automatické skloňování jmen a příjmení pro lepší personalizaci

Nová verze systému CentralNews poskytuje možnost pokročilého nastavení oslovování odběratelů v newsletterových kampaních. Systém CentralNews nově disponuje kompletní databází českých jmen a příjmení, které dokáže automaticky převádět do 5. pádu. CentralNews je navíc vybaven systémem strojového učení, které dokáže navrhnout oslovení u méně obvyklých jmen.

Pomocí automatického skloňování dosáhnete lepší personifikace a celkové zvýšení úspěšnosti kampaní. Je dokázáno, že při použití automatického oslovení uživatel lépe reaguje na obchodní sdělení v newsletteru, zvyšuje se konverzní poměr a snižuje se míra odhlášení. Celkově tak váš email marketing bude výkonnější.

Více o nastavení skloňování

V nastavení CentralNews (Nástroje -> Oslovení) máte možnost pro jednotlivé skupiny odběratelů zvolit, zda budou uživatelé oslovování 5. pádem křestního jména, příjmení nebo kombinací křestního jména a příjmení.

Toto nastavení můžete provést i zpětně pro již existující kontakty. U nově přidávaných odběratelů se oslovení již generuje automaticky.

V nastavení skupiny (Odběratelé -> Skupiny odběratelů) stačí mít zvoleno, že se oslovení má generovat jako „povolené“ pole u kontaktů.

 

2) Rozšířené možnosti autoemailů

Autoemaily se staly vašim oblíbeným nástrojem, který ve strategickém emailovém marketingu vykazuje vysoký efekt. Není tak divu, že přicházíme s dalším rozšířením, které Vám pomůže tento potenciál ještě více využít.

Do autoemailů je nově možné vkládat jakoukoliv zástupnou značku, která odpovídá obsahu XML feedu importovaného z externího systému. Co to znamená? Máte-li nastavený autoemail, například pro opuštěné košíky ve vašem eshopu, lze z eshopu generovat informace o jméně klienta, obsahu košíku či času, kdy zákazník košík opustil.

Autoemail tak snadno může nést obsah:

Vážená Jarmilo,
děkujeme, že jste v našem eshopu započala nákup Vašeho oblíbeného krému
Laidbare. Uskutečníte-li objednávku ještě dnes, bude mít svůj Laidbare již zítra.

Děkujeme za Vaše nákupy.

 

3) Upgrade systému CentralNews

Systém CentralNews byl kompletně upgradován a jeho využívání Vám nyní přinese vyšší komfort a pohodlí při tvorbě newsletterových kampaní.

 

Pokud si nejste jisti, jak správně využít nové funkce, neházejte flintu do žita – my vám rádi pomůžeme

  • Naše technická podpora vám zodpoví otázky na e-mailu hotline@itstudio.cz a telefonu 541 243 658
  • Naši vyškolení specialisté s bohatými zkušenostmi v emailingu jsou připraveni vám okamžitě pomoci a připravit kampaň na míru vašim potřebám. Volejte: +420 774 103 420
  • Nově také můžete vyzkoušet službu Můj osobní poradce. Pokud Vám zatím nebyl osobní poradce v rámci této služby přidělen, napište na obchod@itstudio.cz 
Nemáte čas brouzdat internetem?