Zdroj: http://www.zbynekmlcoch.cz/informace/images/stories/clanek-obrazek-fotografie/kalendar-jmena-svatky-jmenny-kalendar-2016.jpg
Motivace na míru vašeho zákazníka
Zákazník, zahlédne předmět emailu „všechno nejlepší k svátku“. Ihned mu dojde, že pro něj máte připravené výhodnější podmínky nákupu, a zbystří. Vy mu nějakou výhodu, slevový kupón nebo dárek skutečně pošlete. Myslete však na to, že každý zákazník utrácí na vašem eshopu jiné peníze. Právě proto připravte několik variant slevových kupónů. Důvod je jednoduchý. Sleva 100 Kč na další nákup jen těžko uspokojí zákazníka, který u vás měsíčně utratí 50 000 Kč. A vy musíte své zákazníky motivovat správným způsobem.
Zdroj: http://cdn.bydleni.com/img/obrazky/z1114/grossmann2/grossmann_04.jpg
Tím to nekončí!
Na automatický e-mail „všechno nejlepší k svátku“ bude navazovat další autoemail (v případě, že zákazník slevu stále neuplatnil). Krátce před vypršením platnosti slevového kupónu pošlete připomínací e-mail a upozorněte zákazníka, že je nejvyšší čas na výběr jeho odměny.
Zdroj: http://www.ofgms.com/public/timeIsRunningOut_001.jpg
Vše zvládnete hravě sami
Nastavení automatických emailů není nic složitého. Potřebujete jen trochu času, data, důvtip a především vhodný emailingový nástroj. Pokud využíváte již CentralNews, ten nejdůležitější krok máte zdárně za sebou. Nevíte si rady? Stačí nás zkontaktovat a společně vychytáme všechny mouchy!