"Kdo chvíli stál, již stojí opodál" řekl v druhé polovině devatenáctého století český básník a novinář Jan Neruda. Postřeh, který platil prokazatelně už v jeho době, platí dnes dvojnásob. Váš oblíbený nástroj pro tvorbu a správu emailingových kampaní CentralNews do nového roku vstupuje s některými novými funkcemi, takže rozhodně opodál stát nemusíte.
Může být výborný marketingový nástroj po roce ještě lepší? Ano, pokud jsou do jeho vývoje zařazeny výsledky uživatelského testování a nejčastěji využívané funkce prošly značným zjednodušením. Pojďme se podívat podrobně.
Nejčastěji používané funkce v menu na vstupní stránce
Nejčastější práce s programem CentralNews se omezuje na několik základních funkcí. Zpřístupnili jsme vám je v jednotném menu přímo na vstupní stránce, takže si ušetříte klikání a tedy i čas.
Obdobné administrační prostředí
Určité funkce najdete pokaždé na stejném místě, ať už se pohybujete v administraci EasyShopu, WebGetu nebo CentralNews. Opět zjednodušení, které šetří drahocenný čas. Spolu s celkovým zjednodušením ovládání celé aplikace se tak doba potřebná na zvládnutí ovládání CentralNews zkracuje na minimum.
Víte, komu píšete
Pokud rozesíláte stovky nebo tisíce reklamních mailů, jen stěží můžete něco podobného tvrdit. Nebo snad ano? Na podobném principu, na jakém fungují remarketingové kampaně můžete postavit i váš mailing. Díky importu objednávek přímo do systému CentralNews můžete vytvořit skupiny podle chování zákazníků, a oslovit je ještě cílenějším sdělením. K nahrávání všech dat slouží výkonné API rozhraní s volbou dvou metod importu podle předpokládaného množství dat.
V tuto chvíli určitě nebude špatné si uvést příklad, jak CentralNews využít spolu s informacemi o provedených objednávkách. Využít můžeme nejen informace o zakoupeném výrobku, hodnotě objednávky, ale také informace o místě, odkud objednávka proběhla. Pojďme si uvést jednoduché příklady:
- Zákazník zakoupil zboží s jednorázovým využitím, které lze nabízet opakovaně (kontaktní čočky, psí krmivo) - po nějakém čase můžeme nabídnout stejné nebo lepší zboží
- Zákazník koupil zboží, které lze průběžně vylepšovat a rozšiřovat o nové komponenty (počítač, fotoaparát, mobil, horské kolo) - můžeme nabízet související zboží
- Zákazník z Brna si před časem koupil set-top-box. Vím, že se v oblasti na konci roku bude přecházet na novou platformu digitálního vysílání a tak zákazníkovi v předstihu nabídnu novější přístroj
Kombinací typu nakoupeného zboží a lokality je samozřejmě nekonečně mnoho a záleží už jen na umění obchodníka, jakou si k zákazníkovi najde cestu.
Grafický newsletter na pár kliknutí
Emailové kampaně nyní můžete posílat jako html, jako leták, nebo s využitím připravených šablon. Ještě nikdy nebylo vytvoření poutavého obchodního sdělení takto jednoduché.
Nemáte-li připravenou vlastní html šablonu či grafiku letáku, zvolíte předpřipravenou šablonu, v které naleznete nejpoužívanější rozvržení prvků (bannerů, obrázků produktů či služeb, nadpisů a textů) pro práci s newslettery. Nezáleží na tom, zda prodáváte zboží či služby, šablony se vám přizpůsobí. Snadno změníte text, obrázky a můžete odesílat.
Nemáte-li připravenou vlastní html šablonu či grafiku letáku, zvolíte předpřipravenou šablonu, v které naleznete nejpoužívanější rozvržení prvků (bannerů, obrázků produktů či služeb, nadpisů a textů) pro práci s newslettery. Nezáleží na tom, zda prodáváte zboží či služby, šablony se vám přizpůsobí. Snadno změníte text, obrázky a můžete odesílat.
Obrázek: Výběr rozložení šablony
Obrázek: Editace šablony - změna obrázku vrchní bannerové upoutávky, názvu a obrázku produktu