Inzerujete na Facebooku (pokud ne, rádi vám s tím pomohou naší amrketingoví specialisté - ZDE)? Měníte často kampaně, reklamy cílené na na neustále totožný segment uživatelů? Neztrácejte čas neustálým definováním totožného publika při tvorbě nových kampaní. Usnadněte si práci.
Facebook umožňuje tvorbu tzv. vlastních okruhů uživatelů. Většinou jsou zmiňovány s tvorbou tzv. Remarketingu či retargetingu, tzn. opětovným oslovením návštěvníka webu. Nabízejí ovšem víc. Můžete si v jejich rámci vytvořit demografické, tématické, zájmové segmenty uživatelů, na které cílíte. Při tvorbě nových kampaní je implementujete během několika sekund.
Jak postupovat? Jděte do facebookového správce reklam a klikněte na záložku „okruhy uživatelů“ v levém sloupci.
Následně klikněte na tlačítko „Vytvořit okruh uživatelů“ a zvolte možnost „Uložený okruh uživatelů“
Otevře se vám důvěrné známá nabídka pro definici požadovaného segmentu dle lokality, věku, pohlaví, zájmů, chování a propojení. Obvyklým způsobem ji vyplníte a uložíte.
Následně při tvorbě nové kampaně vyberte uživatelský okruh, který jste si vytvořili a dále postupujte klasickým způsobem.