Google před pár dny vyvinul nový formát reklamy. Týká se G-mailu a bude dostupný pro všechny inzerenty . Již dříve existoval podobný druh reklamy, který se zobrazoval v horní části složky Doručená pošta. Velkou záludností bylo, že se tvářil jako běžný e-mail, a tudíž po odhalení jeho pravé "totožnosti" bylo spoustu uživatelů znepokojených. Inzerenti nyní mohou koupit nové reklamy pro G-mail přímo z AdWords .
Reklamy budou "UX friendly"
Domovské reklamy jsou ve výchozím nastavení „sbalené“. Na celou stránku se rozvinou až poté, co na ně kliknete. Google chce poukázat na informativní a visuální bohatost landing page, přičemž bude inzerentům účtovat pokaždé, když uživatel rozšíří jednu z těchto reklamních jednotek. Výhodou reklam v G-mailu je, že můžete všechny uložit a přesunout do svého Inboxu pro pozdější využití – fungují podobně jako e-maily .
Jak reklamu vytvoříte, je zcela na vás
Google testoval různé formáty reklamy v G-mailu. Nakonec se rozhodl využít menší formát s relevantnějším a kvalitnějším obsahem, který hladce integruje se složkou Doručená pošta. Inzerenti budou moci používat standardní AdWords cílení s možností výběru z několika šablon . Reklamy mohou obsahovat jednotlivé obrázky, videa, tvary, telefonní čísla a tlačítka „call-to-action“.
Sami si určete, o jaké reklamy máte zájem
O možnost určit, které typy reklam uvidíte, nepřijdete (můžete se vždy odhlásit od zájmově orientovaných reklam). Poměrně vydařenou funkcí reklam v G-mailu je i fakt, že vás po kliknutí Google nezavede na jiné stránky, ale zůstanete stále v rozhraní své pošty. Co na to říkáte, vyzkoušíte nový typ reklam i vy?
Zdroje:
http://techcrunch.com/2015/09/01/google-launches-new-native-ad-format-in-gmail/
http://www.whatgsp.com/?m=201506&paged=2