Zajímá Vás, jak jsme promítli naše nové vize do nového loga EasyShop? Jak se to podařilo v nově připraveném webu a v neposlední řadě v novém produktu, který vytváří trendy v ecommerce a zajišťuje klientům náskok před konkurencí? Čtěte více..
Po zavedení systémů helpdesku a feedbacku jsme učinili další z kroků směrem k zákazníkovi. V uplynulých dnech jsme spustili modernizovaný produktový web easy-shop.cz , který představuje hned několik novinek.
Tou nejdůležitější je nový produkt EasyShop TRENDY , který díky modulárnímu systému a dlaždicovému zakázkovému designu umožňuje podnikateli či firmě vystavět si vlastní internetový obchod podle svých představ. EasyShop TRENDY je první inovovaný produkt, ale i do budoucna se nebudeme bát realizace futuristických nápadů s přihlédnutím na tradice. Chceme, aby naši klienti byli o krok před konkurencí a to je základním stavebním kamenem našich vizí. Nebojíme se vytvářet trendy a realizovat nadčasová řešení.
S novým webem přichází nové logo, vyjadřující hlavní charakteristiky aplikace EasyShop TRENDY: sofistikovanost, modulárnost, pokrokovost, tradici i úzké vazby.
Návštěvníka webu provází rusovláska Zita , která je pojmenována po platformě, vytvořené vývojovým týmem společnosti IT STUDIO, na které aplikace EasyShop TRENDY, ale i samotný nový web běží. Atraktivní průvodkyně , atraktivní systém, přehledné informace. Na našem webu nejste nikdy sami – Zita, poptávkový formulář či zelená linka jsou tu pro Vás v první fázi, po celou dobu další spolupráce již máte k dispozici svého projektového managera, na kterého se můžete se vším obracet. Jeho úkolem je maximálně Vám pomoci dosáhnout Vašich cílů a představ.