Dne 15. 10. 2014 se v pražské národní technické knihovně uskutečnil další Google Agency Day. Tentokrát v duchu rekapitulace v duchu roční zkušenosti s partnerským programem pro jednotlivce a agentury – Google Partners, jehož jsme součástí.
Programem našlapané odpoledne se neslo v duchu případových studií, statistik a motivačních proslovů, jež měly jasný cíl – nakopnout zúčastněné marketingové agentury ke vzdělávání, zvyšování efektivity a růstu, protože, jak řekl jeden z přednášejících, „když rostete vy, rosteme i my“.
V krásném přednáškovém sále se vystřídala celá řada řečníků nejen ze samotného Google, ale též z několika předních českých agentur, jež jsou díky vysokým rozpočtům vedených kampaní a splnění řady kriterií zařazeni mezi klíčové partnery Google. Namátkou zmíníme Daniela Kafku z Fragile media.
Zkušenosti k nezaplacení
Pravděpodobně nejzajímavější částí byla panelová diskuze v závěru Google Agency Day 2014 pod taktovkou Davida Špinara, které se zúčastnili zástupci klíčových partnerů Google – Acomware, H1.cz, B2B group, INBORN a Performics. Ti zodpověděli hned několik Davidových dotazů a dotazů z publika. Všichni se více méně jednohlasně shodli na 2 věcech – Google až příliš tlačí videoreklamu a jejich obchodní zástupci, stejně jako ti ze Seznamu, obcházejí agentury a snaží se uzavřít business za jejich zády přímo s klientem.
Po oficiálním programu začal tradiční networking doprovázený výborným cateringem, jež si někteří protáhli do pozdních večerních hodin.