Facebook postupně spouští cílení svých reklam na Instagramu. Nezaspěte a začněte zde inzerovat i vy.
Jak reklamu vytvořit
Aktuálně si zacílení na Instagram volíte přímo při zacílení sady reklam v Power Editoru a v rozhraní API pro Facebook Reklamy.
Abyste mohli spustit reklamu na Instagramu, nepotřebujete mít na Instagramu svůj účet. Pro spuštění postačí váš Facebook reklamní účet. Vlastnictví instagramového účtu však nápověda Facebooku doporučuje.
Jestliže se rozhodnete Instagram a Facebook nepropojovat, mějte na mysli, že:
- Reklama na Instagramu použije vaše logo a název stránky z FB
- Nebudete moci odpovídat na komentáře pod reklamou na Instagramu
- Název účtu na Instagramu bude shodný s tím na Facebooku, nebude proklikatelné a při příliš dlouhém názvu jej Instagram automaticky zkrátí a doplní třemi tečkami
Jak přidat Instagramový účet do Power editoru na Facebooku radí přímo nápověda. V nápovědě se také dočtete, jak u kampaní, sad reklam a reklam přidat zacílení na Instagram (Jak zacílit na Instagram).
Jak bude reklama na Instagramu vypadat
Vaše reklama se bude na Instagramu lidem zobrazovat v jejich kanálech vybraných příspěvků společně s obrázky, které sdílí jejich přátelé. Existují 2 základní formáty reklamy na Instagramu – čtvercový a obdélníkový. U všech těchto placených příspěvků se díky ikoně „sponzorováno“ v pravém horním rohu dozví, že jde o reklamu. Příspěvek také bude doplněn call-to-action tlačítkem.
Zvolíte-li v Power editoru účel kampaní, který instagramové reklamy podporuje, můžete následně vybírat z variant kliknutí na web, instalace mobilní aplikace nebo zhlédnutí videa. Z pohledu cílení se pak nabízejí stejné možnosti, jako u cílení na Facebooku .
Chcete-li i vy rozšířit své FB kampaně o cílení na Instagramu, neváhejte nás kontaktovat .